Jump to content

Danske email skabeloner til PS 1.6.0.11


StephanV

Recommended Posts

@Kjeld og andre...

 

Kan du henvise mig til et sted, hvor jeg kan hente danske oversættelser af email skabelonerne, som jeg kan kopiere ind i 'da' mapperne?

Eller har du kendskab til et modul, som er bedre til at holde styr på sin email design og nemmere at opdatere?

 

Jeg har været i gang med at oversætte de email skabeloner til de forskellige scenarier, men jeg synes det er meget at komme igennem. Hvis der nu er nogen der har lavet et godt stykke arbejde i forvejen, ville jeg jo gerne hægte mig på her... 

 

Hilsen
Stephan
 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Skabelonerne til e-mails ligger i mails/da, når du har hentet de danske oversættelser. Men det vidste du nok allerede.

 

 

/Kjeld

Hej Kjeld

 

Når jeg går ind mails/da kan jeg se en række email som er blevet oversættet. Kan se at der i hver enkelt mail, står følgende 'Webshop platform: PrestaShop [http://www.prestashop.com/]' nede i bunden. Hvis jeg nu gerne vil have dette slettet kan jeg så godt bare slette dette i hvert enkelt mail og kan det i såfald gøres i .txt filerne eller skal det gøres i html filerne? Og det samme gælder for, hvis jeg gerne vil tilføje noget til de forskellige mails - kan det så også gøres i txt filerne. Er ikke så god til alt det kodning, så html filerne gør mig lidt forvirret  :blink:

 

lige et spørgsmål til:

 

Sender prestashop automatisk diverse email til mine kommende kunder - altså fx ved bestilling af varer eller oprettelse af login? Hvis ja, hvordan ved prestashop i såfald at det er de danske mails der skal sende og ikke de engelske?

 

Også liiige det sidste spørgsmål :rolleyes:

 

Kan se at der er en mail, der hedder test. Hvordan og hvor skal jeg klikke hen for at modtage sådan en test email og se om det hele virker som det skal?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...