Jump to content

Voorwaarde : verwijderen?


paulhartman

Recommended Posts

Gewoon even in je theme folder het bestand product.tpl openen met een editor en dan comment out met {* *}.

 

Zie voorbeeld,

 

 


{*    
{if $product->condition}
            <p id="product_condition">
                <label>{l s='Condition'} </label>
                {if $product->condition == 'new'}
                    <link itemprop="itemCondition" href="http://schema.org/NewCondition"/>
                    <span class="editable">{l s='New'}</span>
                {elseif $product->condition == 'used'}
                    <link itemprop="itemCondition" href="http://schema.org/UsedCondition"/>
                    <span class="editable">{l s='Used'}</span>
                {elseif $product->condition == 'refurbished'}
                    <link itemprop="itemCondition" href="http://schema.org/RefurbishedCondition"/>
                    <span class="editable">{l s='Refurbished'}</span>
                {/if}
            </p>
            {/if}
*}

 

En het bestand opslaan, als je het weer zichtbaar wilt maken dan gewoon {*  *} verwijderen.

Als de wijziging niet direct zichtbaar is dan even de cache legen van PS of voordat je de wijziging doet zet je in BO/prestatie/ dan kies je Hercompileer templates als de files zijn bijgewerkt en dan de wijziging opslaan. Als je het bestand nu aanpast dan zal de wijziging direct zichtbaar zijn.

 

Gr ysco..

Edited by ysco (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

wow bedankt ysco het is gelukt!

 

Nu geeft de website ook weer hoeveel artikelen ik in voorraad heb.,. ik zou graag willen dat er in plaats van de aantallen komt te staan in voorraad liefste in het groen :D zou dat mogelijk zijn?

is dat te doen?

 

het zit hier ergens in maar weet niet goed hoe

 

<!-- number of item in stock -->

                        <p id="pQuantityAvailable"{if $product->quantity <= 0} style="display: none;"{/if}>

                             <span id="quantityAvailable">{$product->quantity|intval}</span>

                             <span {if $product->quantity > 1} style="display: none;"{/if} id="quantityAvailableTxt">{l s='Item'}</span>

                             <span {if $product->quantity == 1} style="display: none;"{/if} id="quantityAvailableTxtMultiple">{l s='Items'}</span>

                        </p>

                  {/if}

Link to comment
Share on other sites

Goedemiddag,

 

bij elk product zie ik het volgende staan:  Voorwaarde: nieuw

 

 

zie knipsel

 

hoe krijg ik dit weg? heb me rot gezocht t is vast iets simpels :D

Andere mogelijkheid ( welke ik zelf vaak toepas ) in je vertaling  nieuw vervangen door een spatie 

is het ook weg  ;)

Voor de engelstalige gebruikers of indien je engelstalig gebruikt is het alleen mogelijk zoals Ysco beschreef 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ik gebruik op moment de Cloud-versie van Prestashop, volgens mij doet de update automatisch (ik kan tenminste nergens een optie voor updaten vinden).

 

Verder heb ik m'n backoffice in het Engels staan, onder andere omdat het zoeken naar oplossingen dan makkelijk is (Front Office wel in het Nederlands).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...