Jump to content

ordrer process


billigtjagtgrej

Recommended Posts

Er det muligt at ændre ordrer processen således at man ikke behøver at oprette en bruger på min hjemmeside for at kunne købe et produkt.

 

jeg har prøvet under indstillinger - ordrer at ændre "aktiver betaling som gæst." således at der kommer en hurtig betalings blok op når man bestiller varer. Men når blokken "hurtig betaling" udfyldes oprettes der stadig en bruger.

 

Jeg vil meget gerne have at mine kunder selv kan bestemme om de ønsker at oprette en bruger eller ej for at købe et produkt.

 

Jeg bruger prestashop 1.6

Standard theme

 

Link www.billigtjagtgrej.dk

Link to comment
Share on other sites

Uanset om der handles som gæst eller ej så bliver der altså oprettet en kunde. Hvordan skal du ellers vide hvor du skal sende varrene hen?

Link to comment
Share on other sites

Men jeg kan se at når kunden har udfyldt "hurtig betaling" står der konto oprettet men der kommer ingen email ud til kunden. så kontoen er oprettet på en anden måde en hvis man opretter selv. og det er sådan jeg ønskede det skulle fungere. 

Dog synes jeg den danske oversættelse er lidt misvisende. eks. punkt 2 i ordrer processen hedder log ind og ovenover står der "opret konto eller log ind." Kan denne overskrift ændre nogen steder?

Edited by billigtjagtgrej (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Den engelske tekst er "Authentication" og blev i PrestaShop 1.5 oversat med "Adgangskontrol". Den nuværende oversættelse er muligvis en maskinoversættelse. Hvis der er stemning for at "Adgangskontrol" er bedre, kan jeg ændre teksten til det.

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...