Jump to content

Help Help.


info@mkvboetiek.nl

Recommended Posts

Goededag beste forum leden.

 

Ik ben Peter Lauwers en heb voor het eerst pestashop leren kennen.

Een geweldig programma waarmee ik makkelijk en winkel kan bouwen.

 

tot nu ging alles goed en mijn winkel stond al een altal dagen online.

Na te willen updaten naar versie 1.6.011 ging het echter mis er verscheen een err 500.

Deze kreeg ik er niet uit, dus heb ik de versie 1.6.0.09 terug gezet en mijn webwinkel werkte weer.

Pffttt gelukkig maar.

 

Helaas was dit voor korte duur want mijn provider heeft de webshop geblokeerd om de volgende reden.

Beste heer, mevrouw,Wegens klachten over spam op ons webhosting platform hebben wij ons helaas genoodzaakt gezien om je website [mkvboetiek.nl] te blokkeren. Dit hebben wij gedaan om de betrouwbaarheid van onze servers te kunnen waarborgen. Neem contact op met de beheerder van je website, of onderneem de stappen in dit bericht indien je dit zelf bent.Wij verzoeken je met spoed naar de oorzaak te kijken van de spam mails die zijn verstuurd door middel van dit script/deze scripts.www/modules/erpillicopresta/config/Licence.phpwww/modules/erpillicopresta/config/control.phpwww/modules/erpillicopresta/config/define.phpwww/modules/erpillicopresta/config/interval.phpTot die tijd kun je de bestanden benaderen door gebruik te maken van de Test-URL in je FTP-programma. Wie weet wat dit is en hoe ik het kan oplossen want helaas werk me shoppie niet meer. Mijn dank is groot Peter Lauwers
Link to comment
Share on other sites

Inderdaad een beetje vervelend 

maar de melding geeft het al een beetje aan

wellicht heb je de module : erpillicopresta geinstalleerd

deze kan je uitschakelen en erna verwijderen

ga naar modules , zoek op erpillico 

als het goed is wordt deze module weergegeven

klik op uitschakelen en dan op verwijderen 

 

Ter info : een andere module die vaak gebruikt wordt door spambots is de tell a friend module

 

Als je dat gedaan hebt kan je je hoster bericht sturen dat betreffende module verwijderd is 

 

Omtrent de upgrade en het witte scherm : zie mijn voettekst (linkje)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...