Jump to content

Opstart af Webshop.


Bo Hansen

Recommended Posts

Hejsa.

Er ved at starte min webshop.

Og har igennem flere personer og ved at læse på nettet blevet enig med mig selv om at lave en prestashop.

 

Har derfor nogle spørgsmål som jeg er i tvivl om:

 

- Hvilke moduler skal jeg vælge til mit fragt system?, vil gerne sende med Post DK og GLS.

 

- Hvilket betalings modul skal jeg vælge? vil gerne kunne tilbyde betaling med de mest benyttede betalings kort i DK.

 

Hvad vil prisen ca. være i alt for alle moduler, som skal til at drive en DK Webshop?

 

Og med hensyn til valg af Themes, er der nogle faldgrubber jeg skal passe på?

 

Håber der er en venlig sjæl, der vil hjælpe.

 

Med Venlig Hilsen

Bo

Link to comment
Share on other sites

- Hvilke moduler skal jeg vælge til mit fragt system?, vil gerne sende med Post DK og GLS.


Hvis du ikke skal køre med pakkeshop, behøver du ikke noget modul, så kan du nøjes med prestashops eget system hvor du sætter det op efter pris eller vægt.


 


- Hvilket betalings modul skal jeg vælge? vil gerne kunne tilbyde betaling med de mest benyttede betalings kort i DK.


ePay har et et fint gratis modul sådan at du kan benytte alle de services / kort du får oprettet hos dem.


 


Hvad vil prisen ca. være i alt for alle moduler, som skal til at drive en DK Webshop?


Det vil være utrolig svært at sige, for det kommer helt an på hvilke funktioner du ønsker tilføjet til webshoppen, og om du har nogen til at hjælpe dig med tilpasning hvis du får brug for dette. Et godt råd er at søge google efter gratis moduler inden du finder tegnebogen frem, selvom det synes nemmest og hurtigst.


 


Og med hensyn til valg af Themes, er der nogle faldgrubber jeg skal passe på?


Hvis du ikke har nogen til at tilpasse dit theme, eller kan selv, så kig efter hvordan indholdet er sat op i forhold til det du har i tankerne.


 


Held og lykke med din webshop.


Link to comment
Share on other sites

Hej alle I hjælpsomme sjæle. Jeg er ny i Prestashops univers og forsøger at lægge et betalingsmodul ind i min shop

 

Hvorfor kan jeg ikke få lov til at hente ePay eller Qucikpays moduler? jeg har forsøgt at importere disse i "hent nyt modul", men det kan ikke få lov til det, idet disse ikke er i Addons (tilsyneladende??)

 

er det fordi jeg bruger en forkert version af Prestashop? eller er det fordi jeg arbejder i Cloud-versionen?

 

hilsen Simon

Link to comment
Share on other sites

Cloud-versionen af PrestaShop tillader kun, at man installerer moduler fra http://addons.prestashop.com . Quickpay arbejder på, at få deres modul stillet gratis til rådighed under Addons, men det er ikke så nemt, at få det indført. Så indtil videre kan du ikke bruge cloud-versionen.

 

 

/Kjeld

Hej Kjeld. Tænkte nok, at det var der, at hunden lå begravet. Tak for det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...