Jump to content

Vraag betreft Categorien/importeren


kidcarshop

Recommended Posts

Hoi allemaal, voorheen werkte ik met strato en nu gelukkig overgestapt naar prestashop...

 

ik loop alleen tegen een probleem aan met importeren van mijn producten.. ik wil graag automatische de categorieën indelen.. voor sommige producten lukt dat en voor sommige niet.

 

in mijn csv bestand heb ik een aparte kolom met categorieën volgens www.fietskarren.kidcarshop.nl

 

bijvoorbeeld BURLEY dat gaat deels goed maar in mijn csv bestand staan 13 producten en ik zie er maar 8... (zie knipsel)

 

 

bij Burley Reserve onderdelen staat alles perfect erbij maar als ik nou weer bij Burley hondenfietskar kijk
 dan staan hij er niet tussen in die cat. maar wel op fietskarren en dan in dat zij menu staat hondenfietskar. terwijl ik de cat. goed heb denk ik zo geen spelfouten hoofdletters...
 (knipsel 2)

 

 

Als je dus de categorieën in wilt delen moet je gewoon de naam van de categorie overnemen toch? hoofdletter gevoelig?

 

 

zou iemand weten wat ik nou verkeerd doe? of gewoon een ander top menu installeren? iemand gratis :D suggestie's?

 

 

alvast bedankt!

 

Paul

post-898275-0-01439600-1421398375_thumb.jpg

post-898275-0-65923900-1421398511_thumb.jpg

Edited by kidcarshop (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...