prestalollo Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Hur får jag modulen "I samma kategori" att visas under produktinformationen, längst ned på sidan?mvhLollo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemdeco.se Posted January 17, 2010 Share Posted January 17, 2010 Hur får jag modulen "I samma kategori" att visas under produktinformationen, längst ned på sidan?mvhLollo Hej!Jag är mycket intresserad av hur ni löste detta!Stefanhemdeco.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Hej, förstår inte riktigt vad du menar?Är det så att du inte får upp den alls? eller vill du bara byta placering på den?(För att få den att visas är det standardkategori som ska väljas på produkter, den dropdownlistan som sitter ovanför alla kryssrutorna för vilka kategorier en produkt ska visas i, om två produkter har samma val i denna dropdownlista så hör de till samma kategori). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemdeco.se Posted January 18, 2010 Share Posted January 18, 2010 Jag var kanske lite otydlig.Visst får jag upp "I samma kategori", men jag skulle vilja ha den placerad under flikarna "Mer information" och "Faktablad" längst ner på produktsidan./Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalollo Posted January 18, 2010 Author Share Posted January 18, 2010 Leta i product.tpl i themes, och flytta {$HOOK_PRODUCT_FOOTER} allra längst ned på sidan. I default theme ligger den på rad 326, ovanför "<!-- description and features -->" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hemdeco.se Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Fungerade! :-)Tack!/Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts