Jump to content

Hjælp til menu på forsiden. prestashop 1,6


billigtjagtgrej

Recommended Posts

Hej.

 

Hvordan får jeg lavet en Menu på forsiden der står lodret?

 

 

Det jeg ønsker er at fjerne min Top horisontal menu blok. og få en ny blok der vender lodret, ligesom blokken i venstre side af min vedhæftede fil.

 

Derefter vil jeg gerne have kategoriblokken op og stå ved siden af slideren

post-895242-0-37154800-1420216813_thumb.png

Edited by billigtjagtgrej (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak for svaret.

 

Det du mener, er det at jeg skal rykke kategori blokken op i midten og derefter gemme. Og så rykke slideren op bagefter ved siden af kategoriblokken og gemme?

 

Hvis det er det du mener, har jeg prøvet det og det kan ikke lade sig gøre. Det eneste sted jeg kan placere min kategoriblok er i venstre side i venstre hjørne i toppen. 

 

jeg har aktiveret index i både højre og venstre side og sat default til i både højre og venstre side også. 

 

Har du evt et andet forslag eller en ide om noget jeg ikke har fået aktiveret der muligvis kan være årsag?

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

ja jeg har prøvet at ændre størrelsen på slideren. og dette har desværre stadig ingen effekt.

 

Jeg har markeret den aflange slider blok med blå (i den vedhæftede fil) kan det evt. være den der skal forkortes før man kan trække kategoriblokken op ved siden af. Og hvordan kan dette gøres såfremt det er det man skal?

 

Mvh Mads 

post-895242-0-11136900-1420906235_thumb.png

Edited by billigtjagtgrej (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tony 1.

Hej okay. jeg kan ikke flytte billedet under nye varer blok. jeg kan kun flytte det ned til facebook blokken.

Det har så jeg prøvet og så gemme og derefter trække billedet op igen, men det har desværre ingen effekt. jeg har også været ude for jeg ikke kunne trække billedet op så det stod øverst igen.

Link to comment
Share on other sites

Cykeldillen. 

 

Hej. Nu har jeg prøvet at gå dine punkter igennem, trin for trin. Og jeg har prøvet med mange forskellige størrelser på slider nu. Men det er desvære ikke noget der hjælper på det.

Jeg har også prøvet at flytte rundt på det med live edit men stadig uden det hjælper. Desværre.

Jeg har vedhæftet en fil med min left column blok. og top column blok

post-895242-0-56674900-1420963808_thumb.png

post-895242-0-19088700-1420963809_thumb.png

Edited by billigtjagtgrej (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej HeidiG

Hvordan lykkedes det?

Jeg vil nemlig også gerne have min kategori blok op ved siden af min slider..... og kan bare ikke få det til at fungere...

 

 

bare lege med live edit og læse svar på billigtjagtgrej spørgsmål, det er alle der, hvad du har brug for, er det også godt at læse hjælp docs også ;)

 

demo shop http://prestashop.internethosting4u.dk/da/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...