Jump to content

Meebox og max 5 ugyldige mail`s pr time.. er et stort problem


Aupino

Recommended Posts

Hej

er jeg den eneste der har store problemer med meebox regel om max 5 ikke leverede mails pr time.. og så ellers en time hvor ingen mails bliver sendt??

Mange kunder skriver fejl email adresse, mest fordi mange ikke kan huske deres adresse.. eller bare er sløsede.. og så ryger de 2 første. Hvis jeg så opdager fejlen og vil rette den.. kan jeg ikke gøre det før kunden er oprettet som kunde.. ok det gør jeg så 1 mere bliver så sendt afsted, det var 3.

dvs at hvis bare 2 kunder skriver forkert i en time.. er der lukket og de næste kunder får ingen mails.. med ordre.. Hvis jeg ikke samtidig sendte sms ville det være en katastrofe.

Mener 5 i en time er sat alt for lavt.. burde være mindst det dobbelte..

Har selvfølgelig prøvet at overbevise dem, men uden held.

Har også prøvet at bruge andre mail servere.. men har der problemer med at de havner i spam.

Men igen når det er et PRO hotel burde man jo kunne køre hele sin shop på den.

 

Aupino

 

Link to comment
Share on other sites

Kan sagtens forstå din problematik, og det virker som om at meebox har mange mailproblemer siden at der skal være en sådan regel der er sat så lavt.

 

Nu hvor du ikke kan løse det med dem kunne en hurtig løsning måske være at kunderne skal skrive deres mail 2 gange, ligesom man gøre med kodeord.

Link to comment
Share on other sites

Kan sagtens forstå din problematik, og det virker som om at meebox har mange mailproblemer siden at der skal være en sådan regel der er sat så lavt.

 

Nu hvor du ikke kan løse det med dem kunne en hurtig løsning måske være at kunderne skal skrive deres mail 2 gange, ligesom man gøre med kodeord.

Har også overvejet at gøre dette. og kan nemt sætte min OPC til dette. Men vil helst gøre oplevelsen ved kassen så nemt som mulig

og det man skal genskrive sin email kan virke træls for nogen især hvis du feks bestiller fra smartphone.. og det vil kun ryde ca 40% af de ugyldige mail adresser fra..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Ja kører også test med version 1.6 på egen VPS server, skrifter jeg over til den med live shop, er jeg i det mindste selv herre over

det.

Men ville med dette indlæg se om jeg var den eneste.. for hvis der var flere med samme problem kunne man måske ligge lidt pres på dem for at ændre det.. kan forstå på deres billige servere.. men en Virksomhed kan ikke leve med en sådan regel med kun 5 mails pr time..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det er en underlig kundegruppe.. men når kunderne er mellem 40 og 80 og måske ikke har meget computer erfaring..

sker det desværre for tit.. og så dem der feks bestiller via ipads.. mobil osv.. har også nemmere ved at lave fejl..

 

Det sker vel for 1 ud af 30 i min shop.. og nogen dage kan det altså være et problem. Men fint hvis du ikke har nogen problemer.. så er jeg nok den eneste.. Finder en anden udbyder. eller flytter til en VPS

 

Aupino

Jeg forstår ikke at dette er et problem overhovedet. Hvorfor taster dine kunder en forkert emailadresse? Det sker 1 gang ud af 100 i min shop og ligeså hos mine kunder. Du får det til at lyde som et dagligt problem, men hvis det er tilfældet må du have en underlig kundegruppe?

Link to comment
Share on other sites

Ved ikke om det er en underlig kundegruppe.. men når kunderne er mellem 40 og 80 og måske ikke har meget computer erfaring..

sker det desværre for tit.. og så dem der feks bestiller via ipads.. mobil osv.. har også nemmere ved at lave fejl..

 

Det sker vel for 1 ud af 30 i min shop.. og nogen dage kan det altså være et problem. Men fint hvis du ikke har nogen problemer.. så er jeg nok den eneste.. Finder en anden udbyder. eller flytter til en VPS

 

Aupino

Jeg har mindre end 1 om måneden så for mig er det ikke noget problem.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...