Jump to content

[Solved] Shopt verwerkt geen betalingen meer


Michel Schoonhoven

Recommended Posts

Hallo,

 

Sinds gister verwerkt onze shop geen betalingen meer. OP het moment als de klant wil betalen (maakt niet uit hoe, overschrijven, ideal ) krijg je een blank scherm.

 

In mijn BO zie ik wel een bestelling alleen geen status, ook als ik hier handmatig de status aan wil passen word ik uit het systeem gegooid.

 

Kan iemand mij verder helpen?

 

Link to comment
Share on other sites

Had ik ook...je hebt waarschijnlijk de ebay module geupdate

...oplossing:
 

ebay module de-installeren. (als je hem toch niet gebruikt, anders even doorzoeken voor een andere oplossing).

 

Cache legen....en alles werkt weer als een zonnetje

Link to comment
Share on other sites

Klopt Don, dit was inderdaad het probleem. dit topic kan gesloten worden

Sluiten doen wij hier niet  ;)

je kan wel voor de titel solved of opgelost zetten , zo blijft alles overzichtelijk .

en als mensen het forum doorzoeken zien ze direct dat het probleem is opgelost  :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Ik heb een vergelijkbaar probleem, maar bij mij is de Ebay-module niet geïnstalleerd, dus helaas nog geen oplossing...

 

Op het moment dat de klant wilt betalen krijgt deze een blanco scherm. Hij kan de betaling niet uitvoeren (paypal) of krijgt geen betalingsgegevens (overschrijving). Hij krijgt ook geen bevestigingsmails.

 

Ik zie in de BO bij 'orders' wel dat er een bestelling geplaatst is en voor welk bedrag maar ik zie niet welke producten er besteld zijn. Bij 'shopping carts' kan ik dan wel zien wat de inhoud van het winkelwagentje van de bestelling in kwestie was.

 

Heeft er iemand een idee waar dit nog kan aan liggen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...