Jump to content

Text och loggor högst upp på sidan


larsson68

Recommended Posts

Hej!

 

Jag har stött på ett problem.

Jag vill kunna lägga in text och loggor(visa och mastercard) i det mörkgråa fältet högst upp på min sida

vänster om kontakta oss.

H'r är länken till sidan Strumpbudet.se 

 

Jag har försökt att gå in i blockcontactinfos.tpl men då ändrar jag bara längst ner på sidan. 

 

Någon som har något förslag. Har skrivit i engelska delen också, men tänkte att det kanske är lättare att förstå här. Jätte tacksam för svar

 

Mvh Johan

Link to comment
Share on other sites

Ska det trixas med .tpl-filer så skulle jag isåfall föreslå att du kikar på blockuserinfo.tpl . Bör finnas i ditt temas mapp -> modules -> blockuserinfo

 

Ett annat alternativ är ju att försöka skicka upp en modul där som löser biffen. T.ex HTMLbox (som bör gå att transplantera under displayTop). http://www.prestashop.com/forums/topic/189039-module-html-box-for-free/

 

Oavsett hur du löser det så gissar jag på att du får pilla lite med css:en för att det ska se bra ut :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jag slängde upp en Bannerblock högst upp på sidan som löste problemet helt ok. Men fick ett litet vitt fält i ovankant. Allt ser bra på ut på datorer men bannern blir ihoptryckt på surfplattor och mobiler. Någon som vet varför? Nu har jag inaktiverat bannern på surfplattor och mobiler så länge.

 Tack för svar Tomped =)

 

Strumpbudet.se

 

Trevlig helg på er allesammans!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...