kristoffer.falk Posted November 26, 2014 Share Posted November 26, 2014 Hej prestashoppers.. Håller på att bygga upp en ny webshop där jag väldigt gärna vill ha möjlighet för kunderna att hämta address från org.nr. Jag har kollat på SPAR och Bolagsverket men kan inte riktig bli klok på om jag kan ansluta mig till deras databas och sen integrera denna funktion. Någon som har erfarenhet med detta och vet vart jag ska leta?? Tack för alla svar och hjälp. Mvh 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 29, 2014 Share Posted December 29, 2014 Hej prestashoppers.. Håller på att bygga upp en ny webshop där jag väldigt gärna vill ha möjlighet för kunderna att hämta address från org.nr. Jag har kollat på SPAR och Bolagsverket men kan inte riktig bli klok på om jag kan ansluta mig till deras databas och sen integrera denna funktion. Någon som har erfarenhet med detta och vet vart jag ska leta?? Tack för alla svar och hjälp. Mvh Tja testa med Creditsafe de har olika lösningar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts