Jump to content

[Opgelost] Nederlandstalig taalpakket


Recommended Posts

OPGELOST

Hoi,

 

Ik heb het Nederlandstalig taalpakket gedownload en geïmporteerd in PS.

Nu blijft Ps in het Engels staan ipv Nederlands en moet ik nog steeds meer dan 800 worden vertalen via Modify.

 

Is dit normaal? Je zou toch verwachten als je een taakpakket installeert dat je niet alles meer moet vertalen?

 

Bedankt!

Edited by joris1980 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

als je deze versie installeert gewoon nederlands kiezen 

rest gaat vanzelf dan is 99,9 vertaald het enige wat je moet vertalen zijn een paar kleine dingetjes van modules welke nog in het engels staan maar dit moet je even hndmatig wijzigen

 

oa zul je zien staan :

Terms and conditions of use

About us

 

maar dit komt omdat het zo in die module staat 

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

hebben hun het voor je geïnstalleerd ?

of is het via installatron gegaan ?

 

er is in iedergeval met de installatie iets mis gegaan , hierdoor pat het taalbestand dan ook niet

 

met de installatie kan je kiezen voor nederlands en installeert hij de shop in het nederlands ,

als je dan een andere taal wilt toevoegen is het geen enkel probleem

 

het beste is de shop verwijderen en zelf installeren , derde partijen zoals installatron is wel leuk om eea te testen

maar ben geen voorstander ervan om een echte life shop ermee te starten

heel vaak nog teveel fouten terwijl deze met handmatige installatie niet voorkomen

Link to comment
Share on other sites

Je kon bij Hostinger voor automatische installatie kiezen, was natuurlijk makkelijker om het zo te doen.

Zal dan wsl installatron geweest zijn?

 

Prestashop dan volledig verwijderen op de ftp server? En manueel installeren?

Is dan ook het theme daarmee verwijderd? Moet ik dit dan ook opnieuw installeren?

 

Dit kon je ook via een installatiewizard laten installeren, is dit goed of beter ook theme manueel installeren?

 

Thx voor je hulp reeds!!

Link to comment
Share on other sites

heb je even een link naar je shop ?

deze mag je ook via een PM sturen

 

het theme kan je eventueel naar je computer downloaden

dus via ftp naar de map themes gaan daarop klikken en zie je de geinstalleerde thema's staan

 

maar wil even kijken welke het is kan goed gewoon het default theme zijn

 

moet even kijken maar ik denk idd met installatron , maar normaal kan je hier ook aangeven welke je wilt installeren

ik weet wel dat via installatron wel eens vaker problemen geeft met installeren , 

dat is niet alleen met prestashop maar ook vaak andere programma's

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hello Ik woon in Spanje, maar ben Nerlandstalig. Ik wil PS configureren, maar hoe krijg ik nu PS in het Nederlands te zien. Ik denk omdat ik als woonplaats Spanje heb opgegeven dat PS hardnekkig in het spaan blijft staan. Ik bedoel het hele configuratie menu etc , ik heb het nog niet over de website zelf

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...