Jump to content

Sisow Ideal issue


Recommended Posts

Hi allemaal,

 

Wij hebben een webshop voor kinderspeelgoed. We hebben van Sisow, de ideal module geinstalleerd om betalling met Sisow te faciliteren. Tot voorkort werkte dit prima. Maar op dit moment  en krijgen sinds kort het volgende probleem;

 

De bestellingen die geplaatst worden komen als 'awaiting payement' in onze bestellingen lijst te staan. Als ik dit manueel aanpas in payment accepted, zijn er geen items zichtbaar op de orderbevestiging. Ik heb contact opgenomen met Sisow en blijkbaar ligt het aan een error die instaat wanneer Sisow de terugkoppeling naar onze webshop geeft;

 

SISOW; Uit onze logs kan ik herleiden dat de terugkoppeling naar de webshop wel wordt gegeven, maar dat deze niet wordt toegelaten.

Zie hieronder de terugkoppeling van transactie met kenmerk .....

 

23-10-2014 12:02:42 REST TxResp: notify 0 Ssl3, Tls: http://www.vrijspelspeelgoed.nl/modules/sisowideal/validation.php?id_cart=39&trxid=0020000837124525&ec=39&status=Success&sha1=7cbe72e85395b0b528bc8b1788ef574f3849d628&notify=true The remote server returned an error: (500) Internal Server Error.

 

Doordat onze notifyurl (terugkoppeling) niet aankomt, wordt de order ook niet aangemaakt in de webshop.

 

Heeft er iemand hier een oplossing voor/ 

 

Met vriendelijke groet,

 

Rogier

Link to comment
Share on other sites

SOLVED

 

Inmiddels heb ik dit probleem zelf op kunnen lossen. In het logboek werd duidelijk dat dit probleem ontstond na het toevoegen van een Cart Rule. Geen idee waarom dit een probleem zou moeten zijn, maar na het verwijderen van deze rule werkt het weer als voorheen.

 

Gr Rogier

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...