Jump to content

[SOLVED] geen producten meer zichtbaar


Recommended Posts

Opgelost

 

De producten zijn niet meer zichtbaar.

Niet in de homepage, maar verder ook niet meer.

 

Iemand enig idee wat ik gedaan zou kunnen hebben, waardoor dit is ontstaan:

(versie 1.6.0.9)

 

Ik heb wel wat veranderingen gedaan zoals; aanpassingen in de Themaconfiguratie en ook in het contactblok. Kan dit van invloed zijn geweest, of moet ik ergens anders zoeken?

 

Ben al wel iets verder ondertussen, zo staat er wel vermeld 'Er zijn op dit moment geen nieuwe producten',
en als ik kies voor populair of best verkochte producten zie ik ze wel...

Edited by swallow (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Het is al gelukt.

 

Op de een of andere manier stonden alle producten bij informatie/ zichtbaar ingesteld als 'alleen catalogus'.

Dit voor één product verander in 'overal', en nu staat alles weer goed.

 

heb geen idee hoe zomaar de zichtbaarheid is veranderd, maar dit maakt ook niet uit, kan weer verder.

 

wel bedankt maconl voor je hulp

Link to comment
Share on other sites

als je de eerste post van je bewerkt edit kan je ook het onderwerp aanpassen :-)

 

wat en hoe het komt is idd een raadsel wel is vaker gebleken mensen die een laptop gebruiken en een gevoelige toughpad hebben en toevallig over de keuze naar catalogusmode heen gaan dat deze vaker wordt geactiveerd

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ja klopt vergeten erbij   te vermelden dat je de full editor moet gebruiken <sorry>  :wacko:

 

maar met de laptop bedoelde ik dus dat je hiermee misschien wellicht over catalogus mode bent gegaan en hierdoor aangevinkt was en je erna iets gedaan hebt of opslaan gekozen hebt ,, 

enfin zeker weet je het nooit :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...