Jump to content

Webshop onzichtbaar - backoffice bereikbaar


Recommended Posts

Sinds afgelopen week is mijn website www.lichtenlaser.nl niet meer zichtbaar op internet. De backoffice kan ik nog steeds zien en ook de producten staan hier nog in. Het zichtbare gedeelte lijkt niet meer te laden. 

 

Ik heb het idee dat het is ontstaan nadat de Prestashop plug-in van TargetPay (Ideal) een update heeft ondergaan. Voor deze update diende er ook een bestand naar de server te worden gekopieerd. Echter zegt de FTP cliënt (FileZilla) dan dat het kopiëren niet kan vanwege een bestandsoverdrachtfout. De rechten kan ik niet aanpassen van deze module. 

 

Na het verwijderen van de plug-in zou je zeggen dat de site het dan weer doet maar dit is niet het geval. Ook heb in andere plug-ins verwijderd maar dit heeft ook geen effect. Daarnaast heb ik de cache geleegd, geen resultaat. 

 

Het hostbedrijf is inmiddels gemaild. Misschien heeft iemand hier ook een dergelijk probleem ondergaan en opgelost. 

 

Bij voorbaat dank voor de reacties. 

 

Link to comment
Share on other sites

ben benieuwd ..

laat je het even weten ? ben wel benieuwd 

indien het opgelost is zet je dan dit onderwerp op Solved

dit doe je door je eerste post met de full editor te bewerken en dan in je onderwerp solved ervoor te zetten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...