Jump to content

Meebox har ændret til 1000 for suhosin.post.max_vars. [Løst]


Aupino

Recommended Posts

Ja så hoppede Meebox åbenbart på vognen med at begrænse vores muligheder for at oversætte direkte via BO

 

De har ændret til

1000 for Sushin.post.max_vars

 

Det kan man jo ikke bruge til noget på en webshop med mange moduler.. skal bruge mindst 11000

 

At Meebox ikke havde en limet der var en af de vigtigste grunde for jeg valgte mebox Pro hotel.. nu er den så også forsvundet. ?

 

Det var så dråben der fyldte den store spand af tålmodighed med meebox og  jeg må ud og lede efter noget andet.. måske en dedikeret server.. bare ærgeligt at jeg næsten lige har betalt for 2år mere.

 

Aupino

Edited by Aupino (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg sætter den ind her lige efter overskriften

# .htaccess automaticaly generated by PrestaShop e-commerce open-source solution

# WARNING: PLEASE DO NOT MODIFY THIS FILE MANUALLY. IF NECESSARY, ADD YOUR SPECIFIC CONFIGURATION WITH THE HTACCESS GENERATOR IN BACK OFFICE

# http://www.prestashop.com - http://www.prestashop.com/forums

php_value max_input_vars 20000

 

 

Får jeg en fejl 500 serverfejl

Link to comment
Share on other sites

Vi skiftede selv fra Meebox, men det er en anden historie ;)

 

Gad vide om de har slået fra så man ikke kan sætte disse variabler selv. Mit råd er tage fat i deres support, for de har skrevet meget herinde om at PrestaShop kører problemfrit på deres løsninger.

Link to comment
Share on other sites

Tror de har ændret det på selve serveren.. har altid før kunne se oversættelser på mine meebox sites..

 

Ja jeg tager fat i support og ser om jeg kan få et brugbart svar.. denne gang.

 

Var det måske ikke en ide hvis vi var 3-4 der slog os sammen om en kraftig dedikeret server..

Hvis nogen er interesseret må de gerne sende mig en PM

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Har nu fået et svar fra support.. med at jeg skal oprette en php.ini fil med variablerne..

 

Filtering Options
suhosin.request.max_vars = xxxxx (x=værdien den skal have)
suhosin.post.max_vars = xxxxx (x=værdien den skal have)
suhosin.get.max_vars = xxxxx (x=værdien den skal have)
suhosin.cookie.max_vars = xxxxx (x=værdien den skal have)

 

Dog er der ingen ændring efter dette.. så på den igen.

Link to comment
Share on other sites

Synes bestemt du skal starte med den billigste løsning og så evt. booste den til næste hvis du får overfyldt den, men jeg vil mene at 1gb ram til én shop er luksus ;)

Har nu bestilt en Virtuel Private Server hos webtropia.com hvor jeg før har haft en server..

Har bestilt med 8gb garanteret ram og SSD harddisk.. (hvilket skulle gøre database forespørgsel meget hurtigere.)  Så nu må jeg prøve at oprette en kopi af min shop der og se om der er mærkbar forskel i performance..

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Blot for at være på den sikre side at det ikke har ændret noget, så vær sikker på at der ikke foregår noget caching. Spørg support eller se i dit cpanel.

Har slået Vanish cashe helt fra da det ikke spiller sammen med prestashop.. så ikke der fejlen er...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...