Jump to content

Productattributen


giuseppek

Recommended Posts

Hoi Allen,

 

Ik heb wat problemen met productattributen.

 

Als ik productattributen toevoeg aan een product dan word de prijs verlaagd op 1 of andere duistere reden.

Hij geeft ze wel goed weer in de product categorie en de winkelmand, alleen niet in de productpage zelf.

BTW heb ik uit gedaan,dus  daar licht het ook niet aan.

 

 

Hebben meer mensen misschien last hiervan en wat kan ik er tegen doen??

ik werk met prestashop 1.6.0.9.

 

mvg

 

Giuseppe

Link to comment
Share on other sites

U kunt een prijs invoeren voor het hoofd product zelf, en daarnaast ook de prijs invloed als u een attribuut op het product plaats. In de product page heeft de klant nog geen attribuut gekozen, dus zal hij de standaard hoofdprijs (zonder attribuut) laten zien.

Link to comment
Share on other sites

U kunt een prijs invoeren voor het hoofd product zelf, en daarnaast ook de prijs invloed als u een attribuut op het product plaats. In de product page heeft de klant nog geen attribuut gekozen, dus zal hij de standaard hoofdprijs (zonder attribuut) laten zien.

Beste Bolinga,

 

Hartelijk dank voor je reactie.

Echter zijn er helemaal geen prijzen aan mijn attributen verbonden en zonder dat ik een attribuut heb gekozen staat er een prijs in mijn product page die niet eens overeen komt met mijn hoofdproductprijs.

 

De prijs die in mijn product page staat is ook nergens aangeven in mijn backend dus snap niet waar die vandaan komt.

 

Voorbeeld:

 

Bij Categorie page , als ik over het product scrol is hij €9,95 -> als ik erop klik en bij de product page kom is hij € 7,89 zonder dat ik nog een attribuut heb gekozen -> Als ik door ga naar mijn winkelwagen dan is het weer € 9,95.

Ik heb ook expres BTW uitgeschakeld, dus daar licht het ook niet aan.

 

Als ik de hele attribuut optie bij dat product verwijder dan word de prijs wel gewoon goed weer gegeven op de product page.

 

heel raar.

 

heeft iemand een oplossing voor mij ?

 

mvg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bolinga bedankt voor je antwoord:-)

Heb je toevallig ergens een beschrijving hoe ik back-ups kan maken?

Werkt dit gewoon via prestashop zelf?(geavanceerde parMeters-db back-up of gaat dit via de server?(ik zit bij hostinger.nl

 

Ik hoop dat ik niet te lastig voor je ben met mijn vragen!

Ik vind t echt fijn als je mij nogmaals wilt helpen.

Groetjes lisa

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...