Jump to content

[Løst] Tilgå Quickpay ordre i backoffice - HTTP 500 intern serverfejl


KimTheMan

Recommended Posts

Hej,

Er ved at opsætte en webshop. Og er blevet kort godkendt osv. Kører dog pt i testmode.

 

Når jeg opretter en ordre og vælger bankoverførelse som betalingsmetode. Så er der ingen problemer i at tilgå ordre i backoffice derefter.

 

Men opretter jeg f.eks. med dankort. Så går ordre igennem. Og får sent e-mails ud og bliver oprettet i Quickpay manager osv. Men når jeg vil tilgå ordren i backoffice så får jeg meddelsen "Webstedet kan ikke vise siden"

 

Så prøver at finde ud af hvor fejlen er. Og har prøvet at afinstallere Quickpay for derefter at installere igen. Dog uden held.

 

Nogen der kender denne problematik?

 

(Bruger prestashop 1.5.4.1)

 

Mvh. Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg ændre til true og får fejlmeddelsen frem. Så skriver den det her:

Fatal error: Uncaught exception 'Exception' with message 'String could not be parsed as XML' in /var/www/mitdomæne.dk/public_html/modules/quickpay/quickpay.php:924 Stack trace: #0 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/modules/quickpay/quickpay.php(924): SimpleXMLElement->__construct('') #1 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/classes/Hook.php(423): Quickpay->hookAdminOrder(Array) #2 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/config/smarty.config.inc.php(187): HookCore::exec('displayAdminOrd...', Array, NULL) #3 [internal function]: smartyHook(Array, Object(Smarty_Internal_Template)) #4 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/config/smarty.config.inc.php(240): call_user_func_array('smartyHook', Array) #5 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/cache/smarty/compile/e24b7f45b5d6027443d9415e38acddd797425c29.file.view.tpl.php(368): SmartyLazyRegister->__call('smartyHook', Array) #6 /var/www/mitdomæne.dk/public_html/cache/smarty/compile/e24b7f45b5d6027443d9415e38acddd797425c29.file.view.tpl.php(368): SmartyLazyRegister->smartyHook(Array, Object(Smarty_Internal_T in /var/www/mitdomæne.dk/public_html/modules/quickpay/quickpay.php on line 924

 

Skal siges jeg har anden shop med stort set samme opsætning uden problemer.

Mvh. Kim

Edited by KimTheMan (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det er svært at gennemskue yderligere, hvad der kan være galt. Jeg gætter på at modulet virker som det skal og at det er kompatibelt med din version af PrestaShop, så det eneste jeg yderligere kan komme på er:

 

1. Tjek de indtastede oplysnisninger i modulet stemmer overens med dem i QuickPay's geteway.

2. Gennemgå indstillinger på QuickPay's side, og se om der evt. er logs der kan fortælle dig fejlen.

3. Prøv at slå testmode fra og lave et køb.

4. Hvis der ikke er noget der hindrer at opdaterer PrestaShop til nyeste version så er det et forsøg værd, men pas på, ikke alle themes er glade for opdateringen.

Link to comment
Share on other sites

Tjekkede lige her til aften min anden shop. Og i denne kan jeg pludselig heller ikke tilgå ordre. Og fandt lige denne tråd:

http://www.prestashop.com/forums/topic/363906-kan-ikke-%C3%A5bne-ordrer-i-bagkontoret/

 

Så kan se ud som om fejlen er ved en af udbyderne i stedet. Og ikke i mine prestashop.

 

Og min anden shop har jeg ikke rørt noget. Og den har hele tiden virket.

 

Så tror der er en fejl et andet sted.

 

Mvh. Kim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...