Jump to content

Backoffice is lege pagina, webshop werkt wel


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik kan van de een op andere dag niet meer in de backoffice van mijn webshop komen. Ik krijg na inloggen een witte pagina te zien.

 

Via FTP kan ik zien dat alle bestanden wel aanwezig zijn.

 

Webshop zelf werkt wel gewoon. Ook krijg ik per mail nieuwe bestellingen binnen.

 

Ik kan me niet herinneren dat ik de laatste tijd iets gewijzigd heb. Wel had ik de laatste tijd na een wijziging van product of orderstatus in de backoffice vaak een wit scherm dat dan weer verdween als ik de pagina opnieuw geladen had.

 

Iemand die dit ook eens heeft gehad en die misschien een oorzaak weet of tips heeft?

 

Alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Teun,

 

Heb je al geprobeerd om debug mode aan te zetten om te zien of je een foutmelding krijgt wanneer je BO opent ?

Ik zou dit eerst proberen om te kijken of er een foutmelding word weergegeven.

 

Je kan dit doen via ftp inloggen dan in de root folder ga je naar config/defines.inc.php dit bestand open je met een text editor zoals notepad++ of win editor dan op de eerste regel vind je /* Debug only */
define('_PS_MODE_DEV_', false); verander false in true zoals dit define('_PS_MODE_DEV_', true);.

Nu het bestand opslaan en je BO openen van je shop en kijken of je een foutmelding krijgt.

Dan kun je zien of er ergens fouten zitten. Als je klaar bent vergeet dan niet true in false te veranderen anders kunnen je klanten in FO ook bepaalde fouten zien.

 

Gr ysco..

Edited by ysco (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Make equity release send flowers to lucknow with best quality flowers rajkot from A1 City flowers at best price to provide timely flower. At the same time, we can customize the bouquet according to our critics mostly boring, jealous Australian cricket writers and broadcasters from rival media outlets. What is causing that need to be equity release taken into consideration.

 

Here is my weblog :: equity release calculator (http://techants.net/elearning/?p=45755)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...