Jump to content

Fejl under import af tema i 1.6


morestuff

Recommended Posts

Er rimelig ny i det kan du fortælle mig hvordan jeg gør det? tusind tak for alle svarene har stadig ikke løst problemet, temaet er Minimal som skulle være compatipel med 1.6.0.8

 

Du skal lave en ny fil som du kan kalde den phpinfo.php, og i filen indsætter du:

<?php
echo phpinfo();
?>

Denne fil lægger du op på på dit webhotel og går ind på www.domæne.dk/phpinfo.php

 

Den side der kommer frem søger du efter noget med zip og ser om den er slået til.

Link to comment
Share on other sites

Er rimelig ny i det kan du fortælle mig hvordan jeg gør det? tusind tak for alle svarene har stadig ikke løst problemet, temaet er Minimal som skulle være compatipel med 1.6.0.8

 

Lidt nemmere, mange moderne webhoteller har et "kontrol/control" panel hvor du logger ind og sætter mail osv op.

 

Der er mange af dem der har en knap der hedder "php.info" eller noget lign..  se billedet her under.

 

post-814181-0-10869600-1411236536_thumb.png

 

ellers brug filen som ovenfor skrevet. Husk en typisk fejl er man laver en fil som ender med at hedde

phpinfo.php.txt   det der .txt skal væk, så husk at aktivere efternavne i windows så du kan se filerne.

 

Når du får phpInfo siden frem, så skal du kigge efter denne her.

 

post-814181-0-26582000-1411236391_thumb.png

 

 

Håber det hjalp

Edited by Vaupell (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...