Jump to content

Min kurv og priser er væk


Retro-Living

Recommended Posts

Goddag..

 

Håber at der er en der kan hjælpe, har haft nedlagt min side og startet forfra. Alt er så fint nu, lige på nær at min kurv ikke kan ses og priserne på varene kommer heller ikke frem...

 

Jeg har sammenlignet back end med en anden bruger og der er de samme filer, så ingen forskel der.

 

Så det er umuligt for kunderne at købe noget..

 

Jeg har af samme grund ikke rigtig lagt vare op, da jeg ikke vil risikere at skulle lave dobbelt arbejde.

 

www.retro-living.dk

 

HJÆLP!!!

 

Mvh Nicoline

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hvis nu Nicoline havde været flink, så havde hun skrevet tilbage i denne tråd, hvad løsningen var og sat tråden til løst. Det gjorde hun ikke, og det står hen i det uvisse, hvad der var galt (det er derfor jeg altid prædiker til folk om at opdatere deres tråd, så de hjælper andre med samme problem).

 

Nu er tråden lidt gammel, og vi mangler også nogle flere oplysninger for at kunne hjælpe, så jeg vil foreslå, at du opretter en ny tråd og som minimum oplyser: Version, link til shop og hvad du har af indstillinger under Kunder - Grupper (f.eks. om du her har valgt at kunder skal se priser inkl. moms) samt hvad du ser under Indstillinger - Varer og om du her har valgt katalogvisning.

 

Men som sagt gerne i en ny tråd - så du kan ændre status til løst, når det er tilfældet:-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...