Jump to content

blanco scherm bij registreren klant voor afrekenen


michaelm74

Recommended Posts

Na enig testen de shop (versie 1.6) life gezet, zojuist werd ik erop geattendeerd dat een klant bij registreren na invoer naam , email,geboorte datum en ww een wit scherm krijgt.

Zodra hij de pagina ververst komt de shop weer naar voren, en wordt er gevraagd om een eerste adres in te voeren. Dit aanklikken geeft wederom een blanco scherm. In een eindeloze loop dus.

 

Zelf ook meerdere malen geprobeerd maar kom niet verder.

Heeft iemand hier ervaring en liefst een oplossing voor?

Link to comment
Share on other sites

Na enig testen de shop (versie 1.6) life gezet, zojuist werd ik erop geattendeerd dat een klant bij registreren na invoer naam , email,geboorte datum en ww een wit scherm krijgt.

Zodra hij de pagina ververst komt de shop weer naar voren, en wordt er gevraagd om een eerste adres in te voeren. Dit aanklikken geeft wederom een blanco scherm. In een eindeloze loop dus.

 

Zelf ook meerdere malen geprobeerd maar kom niet verder.

Heeft iemand hier ervaring en liefst een oplossing voor?

Heb je al geprobeerd error_reporting aan te zetten (in /config/defines.inc.php DEV_MODE op true zetten)?

Link to comment
Share on other sites

Heb je al geprobeerd error_reporting aan te zetten (in /config/defines.inc.php DEV_MODE op true zetten)?

 

Zojuist in debug mode geprobeerd, kwam deze melding uit: 

 

Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting T_FUNCTION in /public/sites/www.michaelmontagne.nl/testshop/override/controllers/front/AddressController.php on line 6

 

helaas ben ik niet zo bedreven in php :-( dus snap wel dat er iets mis gaat, maar wat? 

Link to comment
Share on other sites

Zojuist in debug mode geprobeerd, kwam deze melding uit: 

 

Parse error: syntax error, unexpected $end, expecting T_FUNCTION in [/size]/public/sites/www.michaelmontagne.nl/testshop/override/controllers/front/AddressController.php on line [/size]6

 

helaas ben ik niet zo bedreven in php :-( dus snap wel dat er iets mis gaat, maar wat?

 

stuur mij de inhoud van de AddressController.php die in /override/controllers/front/ staat. Waarschijnlijk mist er een { ergens op regel 5 of 6
Link to comment
Share on other sites

stuur mij de inhoud van de AddressController.php die in /override/controllers/front/ staat. Waarschijnlijk mist er een { ergens op regel 5 of 6

<?php
 
class AddressController extends AddressControllerCore
{
 
 

ik heb je ook een pb gestuurd..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...