Jump to content

Links in zelfde venster openen


Recommended Posts

In mijn template zitten 2 link boxen, waarbij de links onderin nu naar mijn CMS pagina's linken. Echter: ze openen in een nieuw scherm, en ik wil ze in hetzelfde scherm laten openen.

 

Nu heb ik dit gevonden:

 

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.open(this.href);return false;"

 

waarschijnlijk moet hier iets worden aangepast? Iemand enig idee?

Link to comment
Share on other sites

In mijn template zitten 2 link boxen, waarbij de links onderin nu naar mijn CMS pagina's linken. Echter: ze openen in een nieuw scherm, en ik wil ze in hetzelfde scherm laten openen.

 

Nu heb ik dit gevonden:

 

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.open(this.href);return false;"

 

waarschijnlijk moet hier iets worden aangepast? Iemand enig idee?

waarschijnlijker is het mogelijk om in de configuratie van deze module aan te geven dat de betreffende link(s) geopend moeten worden in hetzelfde scherm of een nieuw scherm... Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

waarschijnlijker is het mogelijk om in de configuratie van deze module aan te geven dat de betreffende link(s) geopend moeten worden in hetzelfde scherm of een nieuw scherm...

Klopt, dat had ik ook gevonden:

Open in a new window
Ja Nee

 

Deze verspringt echter steeds terug naar ja, waardoor het venster alsnog in een nieuw scherm opent.

Link to comment
Share on other sites

Klopt, dat had ik ook gevonden:

Open in a new window
Ja Nee

 

Deze verspringt echter steeds terug naar ja, waardoor het venster alsnog in een nieuw scherm opent.

Ah, wijzig dan de code

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.open(this.href);return false;"

in

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.location.href='this.href';return false;"
Link to comment
Share on other sites

 

Ah, wijzig dan de code

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.open(this.href);return false;"

in

{if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.location.href='this.href';return false;"

Bedankt voor je antwoord,

 

echter als ik het verander opent hij de link nog steeds in een nieuwe pagina, en laad de informatie/pagina vervolgens niet

Link to comment
Share on other sites

Kun je het complete blokje code eens plakken?

<!-- Block links module -->

<div id="tm_links_block2" class="block tm_links_block2">

    <h4 class="title_block">

    {if $url}

        <a href="{$url|escape}" title="{$title|escape}">{$title|escape}</a>

    {else}

        {$title|escape}

    {/if}

    </h4>

    <ul class="block_content list-block">

    {foreach from=$tmblocklink2_links item=tmblocklink2_link}

        {if isset($tmblocklink2_link.$lang)}

            <li>

            <a href="{$tmblocklink2_link.url|escape}" title="{$tmblocklink2_link.$lang|escape}" {if $tmblocklink2_link.newWindow} onclick="window.open(this.href);return false;"e;"{/if}>{$tmblocklink2_link.$lang|escape}</a></li>

        {/if}

    {/foreach}

    </ul>

</div>

<!-- /Block links module -->

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...