Jump to content

Kombination/varianter på produkt giver pris på 0 (nul)


endurance

Recommended Posts

Hej
Når jeg har produkter, hvor det er muligt at vælge forskellige varianter/kombinationer, så står prisen som 0 .Når så varen er tilføjet kurven, så står den korrekte pris.

 

Eks.:

http://luftkompagniet.dk/webshop/ekstraudstyr/53-sommer-bruser.html?search_query=bruser&results=2

her kan der vælges 3 forskellige størrelser. Alle størrelser har i frontend en pris på 0.

Når en af kombinationerne sendes i kurven, så står den rigtige pris i kurven.

 

Dette er (mener jeg) kommet efter, at der er opgraderet til version 1.6.0.8

I backend har jeg valgt en af str. som default, og jeg har også forskellige priser på varianterne.

 

Nogle der har en ide, og vil hjælpe?

 

mvh

Lars

Link to comment
Share on other sites

Ja, og et er det jeg spørger om du har prøvet opgraderingen på en testversion.

 

Version 1.6. er så ny, og nye versioner indeholder traditionelt mega mange fejl. Det er derfor de fleste herinde ikke har opgraderet endnu.

Link to comment
Share on other sites

"sat op til at opgradere sig selv"??

 

Det forstår jeg ikke. Hvis du mener auto opgradering, så har du altså selv sat den igang.

Link to comment
Share on other sites

Enten må du selv søge på det engelske forum, eller også må du oprette det som en bug.

 

Nu har du vel taget den manuelle backup af både filer og database, som der står du skal.

 

Så kan du lægge den tilbage, indtil der findes en løsning på den fejl.

Link to comment
Share on other sites

Det kan tænkes, at dit theme ikke er kompatibelt med version 1.6 - eller ikke opgraderet korrekt - valgte du også at opgradere det under indstillingerne for opgradering?

 

Og ellers kan jeg kun give Pertho ret. Man opgraderer aldrig nogensinde en live shop, der har ordrer og kunder, uden at teste det på et andet domæne eller lokalt først. Det kan smadre hele ens forretning, når man står efterfølgende og har fået nye ordrer og ikke kan rulle tilbage, fordi man har åbnet den opgraderede shop.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...