Jump to content

Recommended Posts

Goedemorgen,

 

Wanneer ik een samengesteld product wil aanmaken en daarna opsla, geeft prestashop aan dat het product succsevol is aangemaakt. Kijk ik dan naar het product dan zie ik dat het weer een standaard product is geworden en zijn de toegevoegde producten uit het pakket verdwenen.

 

Heb het nu een aantal x geprobeerd en zit iedere x weer met hetzelfde probleem.

 

ook heb ik een aantal product combinaties gemaakt en wanneer ik in het frontoffice een ander combinatie selecteer, past hij de prijs niet aan. Ook wanneer ik dan de combinatie in mijn winkelwagen toevoeg word niet de geselcteerde combinatie toegevoegd.

 

ik zal vast wel een fout ergens begaan, maar kan deze op dit moment niet vinden en misschien dat 1 van jullie weet wat er fout gaat.

 

 

Mijn dank zal groot zijn als ik dit probleem kan oplossen. Ik gebruik trouwens prestashop 1.6.0.8.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Is enkel op te lossen door in de backoffice je taal (van de user) in te stellen naar Engels. Dan kan je je pakketten aanmaken. Als je terug schakelt naar Nederlands zijn ze wel bewaard. Is een bug in de nederlandse backoffice. Zou op te lossen zijn in de code, maar gezien ik geen IT'er ben, heb ik het op de alternatieve manier opgelost ;-)

Link to comment
Share on other sites

Is enkel op te lossen door in de backoffice je taal (van de user) in te stellen naar Engels. Dan kan je je pakketten aanmaken. Als je terug schakelt naar Nederlands zijn ze wel bewaard. Is een bug in de nederlandse backoffice. Zou op te lossen zijn in de code, maar gezien ik geen IT'er ben, heb ik het op de alternatieve manier opgelost ;-)

Pakketten gaan dus fout door de gekozen taal van de backoffice gebruiker?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...