Jump to content

Problemen met e-mail PS 1.6.0.6


Recommended Posts

Hello,

We have troubles with sending emails.

with example a confirmation there is in the subject ?=flnfdjnd= and then the shop name. We want to change this. Also our emaildres is not writen in the email. It comes from an email from our hosting. 


Does somebody has a solution?

Thx
------------------------------------

 

 

Hallo,

Wij hebben problemen met het verzenden van e-mails.

Als wij emails verzenden bijvoorbeeld als bevestiging komt er een bijvoorbeeld ?=fijnd8kj=   winkel naam te staan. Tevens komt onze emailadres er ook niet te staan, maar de naam van onze webhosting. 

Heeft iemand een oplossing?

De testemail komt wel goed aan.  

Edited by Oehla (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik probeer dit door middel van dit forum te doen. Normaliter doet een webdesigner dit. Ik heb dus zelf niet veel kennis. 

Ik heb net de winkelnaam aangepast in Preferences - Stores en nu komt de naam te staan in de afzender inclusief juiste emailadres. Dat is nu dus goed. Omdat ik een SEO module heb, komt deze naam niet (denk) ik in Google te staan. 

Alleen kan ik het onderwerp niet veranderen. Dit heb ik geprobeerd bij de Translations en dan het betreffende email, maar het lijkt alsof het wordt overschreven door de orderstatussen zoals verzonden.

Er komt dus nu te staan.  Naam webwinkel als afzender met daaronder het emailadres. In het onderwerp komt weer de naam van de webwinkel in [........] met de orderstatus erachter zoals verzonden of geannuleerd. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...