Jump to content

Recommended Posts

Hallo, kan iemand mij svp vertellen wat ik niet goed heb ingesteld? Ik kom er niet uit, kan ook geen antwoord vinden op dit forum. Als ik een product in de winkelwagen leg en doorga naar de betaling, krijg ik eerst het veld voor het invoeren van de postcode. Prima allemaal, vervolgens komen de 2 door mij ingegeven vervoerders in beeld maar bij beide vervoerders staat dat de verzending gratis is (wat zeker niet het geval moet zijn!). Ik gebruik versie 1.5.5.0 en heb de volgende instellingen ingevoerd bij het tabblad Verzending:

Afhandelingskosten: 0,00

Gratis verzending vanaf 350,00 en/of vanaf 10 kg

Billing: according to total weight

Vervoerders: Post NL (als standaard vervoerder gezet) en DHL for you

 

Verzendkosten: zowel reguliere als produktspecifieke extra verzendkosten toepassen

Verzend- en afhandelingskosten verwerken in de vervoerderskosten: JA

Facturering: volgens totaalgewicht

Max. verpakkingsgewicht: 250 gr. (Post NL) en 25 kg (DHL)

 

Prijsklasse: Post NL van 3,00-3,01

DHL for you van 6,50-20,00

 

Gewichtsklasse: Post NL van 0-0,25 kg

                           DHL       van 0,251-25 kg

 

Bij alle produkten heb ik het gewicht ervan verwerkt onder Verzending bij Gewicht en daar ook de juiste vervoerder geselecteerd. Heb bij geen enkel product extra verzendingskosten ingevoerd.

 

Waarom worden en nu dan geen verzendkosten vermeld als er een bestelling wordt geplaatst? Wat heb ik niet goed ingevoerd? Ik kom er niet meer uit.

Heel veel dank alvast voor de oplossing.

Link to comment
Share on other sites

Heeft u toevallig niet nog een vervoerder in de lijst staan die gratis vervoerd? Prestashop zal namelijk altijd de goedkoopste vervoerder voor de klant pakken.

Nee, heb alleen de genoemde twee vervoerders er in staan, daarom snap ik het ook niet meer.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...