Jump to content

[HELP] Nieuwe host maar nu leeg scherm


Recommended Posts

Mijn webwinkel (PS 1.4.9.0) naar een andere host verhuisd.

 

Instructies gevolgd zoals in

http://doc.prestashop.com/display/PS14/System+Administrator+Guide#SystemAdministratorGuide-MovingPrestaShop

 

Back office toegang zonder problemen. Producten en foto's zijn te zien dus database link is ok.

 

Alleen de webshop zelf geeft een geheel wit scherm. Geen foutmelding in browser (Firefox en Chrome) in IE geeft ie HTTP- fout 500.

Als ik de shop de-activeer (in onderhoud zet) dan geeft hij wel een scherm met de melding dat de shop in onderhoud is. activeer is de shop weer in b/o da krijg ik weer een leeg front office scherm.

 

Ben al twee dagen bezig om dit op te lossen. Nieuwe host weet ook niet meer waar ze zoeken moet. Waar kan dit aan liggen. Iemand een idee?  Contract met oude host is inmiddels afgelopen en shop is offline dus ik moet die snel oplossen.  Kan het een php.ini settings verschil zijn tussen oude en nieuwe host, wat dat is eigenlijk het enige wat ik nog kan verzinnen.

 

 

 

Heb met een tweede shop hetzelfde gedaan alleen draait die op 1.5.4.1 en die gaf dit probleem niet en is gewoon online (alleen een probleem met iDeal plugin. Betaling wordt wel geheel verwerkt tot terugmelding aan toe alleen ordernr blijft nul en cart wordt niet in bestelling omgezet. Betaling komt wel echt bij PSP binnen).

Edited by Frevab (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Vannacht de hulp gekregen van een forum member uit Amerika en die is er achter gekomen dat de top slider van de template niet compatible is met de host server.

 

Zie mijn andere post in het engels:

http://www.prestashop.com/forums/topic/341179-urgent-new-host-but-blank-screen/?do=findComment&comment=1720635

aan lesley heb je gelukkig wel een goeie. Vaag ook dat er helemaal geen apache error werd gegenererd
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...