Jump to content

(LØST) Modul "Varer der bliver vist på min forside" ændre tekst


duck2412

Recommended Posts

Hejsa

 

Jeg er en helt ny bruger af prestoshop, så jeg har brug for hjælp her.

 

Jeg har installeret modulet "Varer der bliver vist på forsiden", på engelsk hedder modulet "Featured products on the homepage".

 

Som standard er overskriften "Populær". Jeg vil gerne ændre denne tekst til eksempelvis "Udvalgte varer", men hvordan gør jeg det?

 

Via FTP har jeg fundet frem til modulet under:

 

Min prestashop installation --> modules --> homefeatured --> translations --> da.php (denne fil vedhæftet)

 

Af hvad jeg har læst mig til, så skal jeg ændre i denne fil. Jeg er blot på bar bund mht. hvordan jeg gør det?

 

Måske er jeg helt galt på den, men jeg håber i kan hjælpe? :)

da.php

Edited by duck2412 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Alle tekster skal rettes via oversættelserne - ikke ved at rette i filer. Du skriver ikke, hvilken version, du bruger, men i version 1.5 finder du dem under Localization - Translatations. Her skal du så hhv. rette i front office oversættelser og moduloversættelser.

Link to comment
Share on other sites

Hey

 

Ja skulle nok have skrevet, at jeg havde forsøgt at gøre det den vej. Når jeg forsøger at ændre oversættelserne for mine installerede moduler, så får jeg denne fejlmeddelelse:

 

Warning! Your hosting provider is using the Suhosin patch for PHP, which limits the maximum number of fields allowed in a form 1000 for suhosin.post.max_vars.
1000 for suhosin.request.max_vars.
Please ask your hosting provider to increase the Suhosin limit to 1833 at least, or you will have to edit the translation files.

 

Kan jeg selv forøge den værdi, der bliver nævnt? Eller skal jeg tage kontakt til unoeuro.com, som hoster mit domæne?

Link to comment
Share on other sites

Hos UnoEuro kan det løses ved at åbne den .htaccess fil (via FTP) der ligger i roden af public_html mappen. Her skal du tilføje nedenstående allernederst i filen.

 

php_value suhosin.post.max_vars 20000
php_value suhosin.get.max_vars 20000
php_value suhosin.request.max_vars 20000
php_value max_input_vars 20000

 

Så virker det

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...