Jump to content

De tab 'Price Rule' bevat geen 'Cart rule' mogelijkheid (v1.6.0.7)


Recommended Posts

PS 1.6.0.7. Probleem: Als ik in de backoffice op de tab 'Price Rule' klik, dan krijg ik drie opties:

- 'Vouchers'

- 'Catalogue price rules'

- 'Marketing'

 

Die eerste optie is vreemd, dat zou moeten zijn een veld om Cart Rules mee te maken (vouchers). Als ik klik op die eerste optie (vouchers), dan krijg ik de foutmelding 'controller not found'.

 

Hoe is dit op te lossen?

Link to comment
Share on other sites

Scorpionsworld: in de backoffice kan ik de regel met 'vouchers' niet bewerken, daar zit namelijk de foutmelding, ik kan 'vouchers'' niet bewerken,, geen access.

We hebben het inmiddels uitgevogeld: door een upgrade van 1.4 naar 1.6 is dit foutgegaan, de upgrade sluit dit stuk (cart rules) dus helemaal uit. Dit moest in de database worden aangepast.

Link to comment
Share on other sites

Scorpionsworld: in de backoffice kan ik de regel met 'vouchers' niet bewerken, daar zit namelijk de foutmelding, ik kan 'vouchers'' niet bewerken,, geen access.

We hebben het inmiddels uitgevogeld: door een upgrade van 1.4 naar 1.6 is dit foutgegaan, de upgrade sluit dit stuk (cart rules) dus helemaal uit. Dit moest in de database worden aangepast.

als je het via de backoffice niet kan fixen inderdaad via de database, tabel ps_tabs
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...