Jump to content

Ophaaladres tonen in bestelproces


Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Graag wil ik hier om hulp vragen over een probleem wat ik al eerder in het engelse gedeelte gepost heb, maar ik krijg daar geen reactie, terwijl dit een vrij cruciaal onderdeel is voor onze webshop.

Als een klant een product besteld dan krijgt hij de mogelijkheid om het af te halen in de winkel. Ik heb de bijbehorende vervoerder toegevoegd, maar wanneer de klant voor die optie kiest, staat onder stap 1 en 3 in het afreken-proces alsnog de klant zijn eigen aflever- en rekeningadres, terwijl ik daar graag het adres wil hebben staan van de winkel waar de klant het product kan komen ophalen.

Ik heb al veel tijd gestoken in het zoeken naar een oplossing maar ik kan hier vrijwel niks over vinden en kom er zelf niet meer uit.

Is er iemand die me hier verder mee kan helpen? Wij zouden daar erg blij mee zijn, alvast bedankt.

Link to comment
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

Graag wil ik hier om hulp vragen over een probleem wat ik al eerder in het engelse gedeelte gepost heb, maar ik krijg daar geen reactie, terwijl dit een vrij cruciaal onderdeel is voor onze webshop.

Als een klant een product besteld dan krijgt hij de mogelijkheid om het af te halen in de winkel. Ik heb de bijbehorende vervoerder toegevoegd, maar wanneer de klant voor die optie kiest, staat onder stap 1 en 3 in het afreken-proces alsnog de klant zijn eigen aflever- en rekeningadres, terwijl ik daar graag het adres wil hebben staan van de winkel waar de klant het product kan komen ophalen.

 

Ik heb al veel tijd gestoken in het zoeken naar een oplossing maar ik kan hier vrijwel niks over vinden en kom er zelf niet meer uit.

Is er iemand die me hier verder mee kan helpen? Wij zouden daar erg blij mee zijn, alvast bedankt.

wil je dit specifiek in stap 1 en/of 3 van het bestelproces hebben? Mogelijkerwijs zal een maatwerk module aan de afhalen-carrier gehangen moeten worden die ook inhaakt op het orderproces
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor de reactie scorpionsworld. Is het werkelijk zo lastig dat er een maatwerkmodule moet komen? Ik heb nog geen ervaring met het schrijven van eigen modules, ben ook geen doorgewinterde programmeur.

 

Eigenlijk gaat het alleen om stap 3 in het bestelproces. In stap 1 zou ik de adressen kunnen verbergen, maar het zou perfect zijn als het bezorgadres in stap 3 automatisch verandert in het afhaaladres wanneer de klant in stap 1 voor de carrier "Ophalen in de winkel" heeft gekozen.

 

We hebben eigenlijk meerdere afhaallocaties waar de klant uit zou moeten kunnen kiezen, maar als eerst bovenstaand probleem opgelost zou worden zijn we al een heel eind.

 

Edit: Het valt me op dat in stap 1 nog geen vervoerder wordt gekozen maar alleen de verzendkosten worden vertoond. En het adres wordt al in stap 3 bepaald terwijl de klant in stap 4 nog kan kiezen om de bestelling op te halen in de winkel. Dat lijkt mij andersom te moeten, en het vertonen van het afhaaladres-probleem blijft...

Edited by StSt (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...