Jump to content

Var så goda! Full översättning av Mails och mailalerts till Svenska!


fresta

Recommended Posts

Hej
Ruttnade på att vänta tills mail filerna skulle bli översatta till svenska, på riktigt. Så jag drack ordentligt med kaffe och brände lördag kvällen på att leverera en komplett översättning:-)
Håll till godo...

Jag måste också ge kredits till karoko som översatt en del av filerna!

Migge

svenskamejl.zip

Link to comment
Share on other sites

beror på filformatet förmodligen.. packa dem som en zip fil så går det nog bra.

Sen är det bättre att du gör översättningar i översättningsverktyget på prestashop.com, finns länk här i svenska forumet. så kommer det tas med i nästa version också.

Link to comment
Share on other sites

beror på filformatet förmodligen.. packa dem som en zip fil så går det nog bra.

Sen är det bättre att du gör översättningar i översättningsverktyget på prestashop.com, finns länk här i svenska forumet. så kommer det tas med i nästa version också.

Om det är okej skulle jag kunna lägga in översättningarna i översättningsverktyget.

Har (på lite smålustiga vägar) fått i uppdrag att vara webmaster till en webshop åt en bekant, och hittade Prestashop. Trevlig liten sak, och tidsbesparande - så lite översättande skulle man ju alltid kunna göra för att ge något tillbaka också!
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 1 month later...

Hej!

Först tack för översättningen.
Men hur sjutton gör man för att shopen ska skicka mail på svenska? Hur jag än gör så skickas engelska mail.
Har till och med raderat alla filer för dom andra språken men likt förbaskat kommer dom på engelska.
Tacsam för svar.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...