Jump to content

Få vist med moms på alle vare


illusionmagicdk

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Jeg bruger v.1.6.13 og min butik viser også kun prisen uden moms. men i backoffice står prisen med moms . 

 

og Lokalisering > Moms > Enable tax JA + Display tax in shopping cart JA + der skal sty en momssats 25% øverst. er sat

 

Er der nogen som ved hvad som er galt ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Hvis jeg har forstået det rigtigt, så vil I have incl moms og ikke eksl moms...?

 

Hvis det skal vises incl moms, så skal I gå til - customer - grupper - så kan I under grupperne sætte det til at vise med moms eller uden moms.

Lige haft samme problem og fik løsningen af Apina3D, så hvis jeg har forstået jeres problem korrekt, så er det ham I skal takke.. :-)

 

:-)

michael mørck

www.bybram.dk

Link to comment
Share on other sites

Takker.

Jeg er fuldstændig ny, og kæmper med få produkterne ind i shoppen.

jeg kan sagtens sætte varen ind, men lige pludselig kan jeg ikke se prisen i online-mode???

Har gennemgået det hele, fra a-z men kan simpelhen ikke gennemskue hvad der er galt. Prisen var fremme til at starte med, men forsvandt bare pludselig.

brúger bankoverførelse samt yourpay.

Håber der er en venlig sjæl der vil bruge 2 minutter

Mvh Kim Bering

Link to comment
Share on other sites

Til alle der skriver i denne tråd, hvor den oprindelige trådstarter ikke gad rette til løst, selv om det var tilfældet for hans tråd. Opret venligst en ny tråd og oplys om shopversion, link osv. som angivet i retningslinjer på forsiden af forum.

 

Det er ment som hjælp for alle, så vi kan holde nyt og gammelt adskilt og få indlæg markeret korrekt som løst, som andre ikke skriver videre i. Det gør det helt vildt forvirrende at søge i forum (eller ofte via Google) og finde en tråd, som nogen stadig skriver (nye problemer) i, ingen fortæller om det er løst og så tager andre samme (gamle) tråd op igen - og det hele bliver forvirrende for andre nye som jer, der skal finde hjælp til et specifikt problem, hvor man ikke aner, om det er løst eller ej og hvad det oprindelige problem egentlig var.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...