Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

 

Wij hebben producten die verzonden worden op basis van dropshipping, vanuit verschillende leveranciers. De verschillende leveranciers zorgen dus zelf voor de transport. Nu is het zo dat verzendkosten van de leveranciers sterk verschillen. Dit is op zich geen probleem, maar nu lopen we tegen het volgende aan:

 

Stel je heb drie producten producten in je winkelwagen, elk van een andere leverancier. Als je vervolgens in het order proces de prijzen bekijkt, worden alle prijzen van de verschillende mogelijkheden bij elkaar opgeteld. Dit kan soms best hoog oplopen. weet iemand of het mogelijk is om ergens een maximum prijs voor de verzendkosten in te stellen/configureren? 

 

Alvast bedankt voor een reactie!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Begrijp de vraag niet zo.

Je hebt product A, B en C ieder van een verschillende leverancier, voor het gemak ook maar even A, B en C.

Leverancier A hanteert verzendkkosten X, leverancier B verzendkosten Y en leverancier C verzendkosten Z.

 

Of de leverancier het nu eerst naar jouw opstuurt en jij het naar de klant opstuurt of de leverancier het rechtstreeks naar jouw klant opstuurt lijkt mij niet zo relevant. Het gaat er om wat jij aan verzendkosten aan jouw klant berekend. Dit via de tabel in Prestashop.

Ik neem aan dat als een klant prouct A en B besteld hij niet verzendkosten X en Y tesamen betaald. Het lijkt mij niet zijn probleem dat ze bij twee verschillende leveranciers vandaan komen en die ze beide rechtstreeks naar hem gaan leveren.

 

Of is het zo dat als ze product A en B bij jouw bestellen ze verzendkosten X en Y opgeteld betalen?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...