Jump to content

Geen pdf facturen en pakbonnen bij enkele bestellingen


Dieter Martens

Recommended Posts

hallo

Wij hebben een site waarop presta 1.4.x stond en hebben deze geupgrade naar 1.6.x. Alles is goed verlopen en hebben bijna geen bugs gezien. Nu ik wou een factuur downloaden van een oude bestelling (gemaakt in de 1.4 versie) en deze wilt niet niet meer doen. Hij laad de pagina maar er komt geen download of preview. Echter andere facturen die ook in de 1.4 zijn gemaakt werken dan weer wel, zonder problemen. Ik heb al gezien dat degene die niet werken allemaal dezelfde status hebben en het zal daar wel iets mee te maken hebben maar, ik heb geprobeerd door hem te veranderen van status (een status die zeker werkt) maar dat geeft geen effect. Zou er me iemand kunnen helpen? 

Link to comment
Share on other sites

hallo 

ik heb zonet geprobeerd door die dev mode aan te zetten, eigenlijk veranderd er niet veel... of moet ik gaan kijken naar een bepaalde log file ofzo? 

In de bijgeleverde screenshot kan je zien dat de pagina inderdaad gewoon blank is en blijft, zonder maar enige actie (download of dergelijke)

alvast bedank voor je reactie

post-781756-0-70439000-1400694814_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

hallo 

ik heb zonet geprobeerd door die dev mode aan te zetten, eigenlijk veranderd er niet veel... of moet ik gaan kijken naar een bepaalde log file ofzo? 

In de bijgeleverde screenshot kan je zien dat de pagina inderdaad gewoon blank is en blijft, zonder maar enige actie (download of dergelijke)

alvast bedank voor je reactie

attachicon.gifSchermafbeelding 2014-05-21 om 19.51.10.png

Een blanco pagina wanneer DEV_MODE staat uitgeschakeld betekend vaak een zogenaamde error 500 pagina. Met DEV_MODE ingeschakeld zie je dan vaak een duidelijke foutmelding waarmee gedebugged kan worden.

Doordat de pagina geen enkele melding laat zien is absoluut niet te achterhalen waar het probleem in zit.

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat je geen oudere facturen na de upgrade. In oude 1.4 dagen werd alleen orders opgeslagen. Er zijn verschillende nieuwe "factuur" tabellen in PrestaShop 1.6. Dus waarschijnlijk geen facturen werd gecreëerd binnen upgrade. Natuurlijk, ik kan verkeerd zijn.

Hoe dan ook, de M4 PDF Extensions module prints facturen altijd van orders, zelfs in PrestaShop v1.6. Deze aanpak lost deze upgrade problemen alsook diverse onjuiste bedragen op de factuur. En Nederlandse vertalingen worden gedaan.

 

 

I think that you have no older invoices after upgrade. In old 1.4 days only orders was stored. There are several new "invoice" tables in PrestaShop 1.6. So probably no invoices was created within upgrade. Of course, I can be wrong.

 

Anyway, the M4 PDF Extensions module prints invoices always from orders, even in PrestaShop v1.6. This approach solves these upgrade issues as well as several wrong amounts on the invoice. And Dutch translations are done.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...