Jump to content

TCPDF error - Kan geen PDF factuur aanmaken


KevinKWIK

Recommended Posts

Ik heb onlangs mijn webshop gepubliceerd (www.hoody-shop.nl) en bij het afronden van mijn eerste bestelling kwam ik erachter dat ik geen pdf factuur kan aanmaken. 

 

Ik gebruik versie 1.5.6.1 van Prestashop.

 

De template die ik gebruik is de uhu1550.

 

Naar veel te hebben gelezen op dit forum over soortgelijke problemen heb ik de define.inc.php in de config map en "define('_PS_MODE_DEV_'. false)" en "define(_PS_DEBUG_PROFILING_', false);" op true gezet. 

Daarna kreeg ik de volgende foutmelding te zien, wanneer ik een PDF factuur probeerde aan te maken:

 

 Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hoody-shop.nl/public_html/hoody-shop.nl/translations/nl/pdf.php:1) (/home/hoody-shop.nl/public_html/hoody-shop.nl/tools/tcpdf/tcpdf.php, line 8961)

 

Zie ook de screenshot

 

Volgens mij geeft regel 8961 alleen maar aan dat er een probleem is met het versturen van de header en dat dit wordt veroorzaakt door: /home/hoody-shop.nl/public_html/hoody-shop.nl/translations/nl/pdf.php:1

 

Ik weet alleen niet zeker of dit het geval is, kan iemand mij hierbij helpen?

 

Alvast bedankt.

 

Kevin

post-745954-0-11921000-1399401004_thumb.png

post-745954-0-69373500-1399401004_thumb.png

post-745954-0-33034900-1399401005_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Uitschakelen weergave van PHP Warnings. PHP Errors moet voldoende zijn. U kunt dit wijzigen in php.ini - zie error_reporting richtlijn.

 

Disable displaying of PHP Warnings. PHP Errors should be sufficient. You can change it in php.ini - see error_reporting directive.

Link to comment
Share on other sites

Is het misschien een mogelijkheid om dit iets verder te specificeren?

 

Het niet laten weergeven van een PHP error, zorgt er toch niet voor dat de error er niet meer is, alleen dat hij niet meer weergegeven wordt?

 

Daarnaast weet ik ook niet goed hoe ik de weergave van PHP Warnings moet uitschakelen. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...