Jump to content

Kolejne strony danej kategorii nie ładują się 


Niussia

Recommended Posts

Witajcie,

 

problem jak w temacie. Produkty dodane. Klikając w tagi - produky wyświętlają się prawidłowo. Nie działa jednak wszukiwanie po producentach i nie da się przejść do kolejnej strony w kategorii (niekończący się komunikat "ładowanie..").

 

Z pewnością jest tam mnóstwo rzeczy, które jeszcze nadają się do poprawienia albo za które nawet się jeszcze nie zabrałam. :)  Utknęłam jednak na tym i nawet nie wiem jak mam szukać rozwiązania . Jestem samoukiem, z prestą dopiero się zapoznaję i eksperymentuję sobie, na razie poruszam się mocno po omacku.

 

 

 

http://www.wyspa1.home.pl/sklep

 

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam,

Ania

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za ekspresową odpowiedź, ale nadal niewiele mi to mówiło... :) Chodzi o prawda dostępu do plików?

Zaczęłam grzebać w module, filtrowanie i paginacja działa, ale chyba nie o to do końca Tobie chodziło.

Link to comment
Share on other sites

chodzi o to, że home to najgorszy z możliwych wyborów jeżeli chodzi o hosting :P

I problem którego doświadczasz jest związany min. z tym.

 

 

wspomniałem o pliku

http://www.wyspa1.home.pl/sklep/modules/blocklayered/blocklayered-ajax.php

 

spróbuj to otworzyć zobaczysz 403 forbidden.

oznacza to, że uprawnienia (CHMODY) dla tego pliku (pliku! nie ustawień w back office) są nieprawidłowe.

 

nie wiem jakie hosting home.pl ma widzimisię dotyczące plików .php

wszystko co musisz zrobić to nadać te ichnie odpowiednie uprawnienia dla tego pliku 

np. poprzez połączenie FTP

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dlatego napisałam, że pewnie nie o to chodziło, bo 403 nadal jest chociaż filtrowanie działa. :)