Jump to content

Blog layout in front office klopt niet


Recommended Posts

post-781064-0-69146100-1398352643_thumb.gif

 

Ik heb net een Blog module aangeschaft en nu blijken er een paar fouten te zitten in de manier waarop e.e.a. op het scherm getoond wordt.

 

In de screenshot pijl 1, staat een punt die daar niet thuishoort. Pijl 2 een afwijkend lettertype (zou moeten zijn zoals daarboven "productos destacados" en pijl 3 een afwijkende kleur en gecentreerd i.p.v. links uitgelijnd.

 

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Thx

Link to comment
Share on other sites

Het enige wat ik zou weten is handmatig aanpassen. Dus muis erover, rechter muisklik (in Chrome: andere browsers hebben iets soortgelijks) en dan kijken welke html en welke css een bepaald deel van je pagina bepaalt. En dan aanpassen.

 

Yep, dat had ik al gevonden en het lukt me ook het rechterdeel ("Categorías del blog") gedeeltelijk aan te passen. Maar hoe sla ik vervolgens de wijzigingen op?

 

Wat ik in de html/css van dat rechterdeel nog niet gevonden heb is de manier om de kleur te veranderen wanneer je boven de term "hoovert". Die wordt namelijk paars en zou zwart moeten worden.

 

V.w.b. het linkerdeel heb ik totnutoe geen idee hoe ik daar veranderingen in breng....

 

Ik heb, alhoewel we nog aan in de ontwikkelingsfase zijn, m'n shop online gebracht om de hulp van buitenaf te vereenvoudigen. Misschien zou je eens kunnen kijken en me je (zeer gewaardeerde) mening geven?    www.menopausianatural.es

Link to comment
Share on other sites

De punt bijvoorbeeld is eenvoudig te verwijderen. Hij wordt veroorzaakt door een setting "list-style-type: disc". Je kunt dat aanpassen door ergens  "list-style-type: none" toe te voegen. De file bootstrap.css nabij regel 812 is daarvoor waarschijnlijk de beste optie (zie plaatje).

 

Yes, gelukt....

Bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...