Jump to content

HELP! Mijn winkel is verdwenen!


StoerSnoer

Recommended Posts

Als je goed naar de foutmelding kijkt dan zie je dat hij verwijst naar htdocs/themes//config.xml

 

Let goed op de twee slashes na "themes". Tussen die twee slashes had de naam van je theme moeten staan. Maar op één of andere manier is er geen actief theme meer. 

 

Ik heb dat wel vaker gezien. Helaas herinner ik me niet meer wat dat precies was. Maar met een beetje geluk vind je het antwoord met wat zoeken op het forum of door na te gaan wat je recentelijk gedaan hebt.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb nog nooit gehoord van problemen met lege cache maps. Maar het kan natuurlijk altijd dat je probleem verholpen is als je de cache leeghaalt.

 

Heb je de debug mode al aangezet in DEFINES.INC.PHP? Het is iets met een variabele die het thema voorstelt en die niet gedefinieerd is.

 

Als je goed naar de foutmelding kijkt zie je de naam "lofadvancecustom" en id_module nummer 74. Je zou in de database kunnen kijken welke module nummer 74 heeft. Dan kun je die op de harde manier uitzetten door zijn subdirectory onder de directory "modules" een andere naam te geven. Als "lofadvancecustom" een module is kun je die op soortgelijke wijze uitzetten.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

HELP! Heb hetzelfde probleem als degeen die dit topic opgezet heeft! 

Ik was bezig met het importeren van producten waarbij het uiteindelijk fout ging.

Zowel de site als de Backoffice zijn niet meer benaderbaar.

Heb geprobeerd de laatste backup terug te zetten wat normaal altijd goed ging. Maar helaas lijkt ook dit nu niet te lukken.

Iemand een oplossing met waar ik moet beginnen met zoeken?

 

Bij voorbaad dank

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...