Jump to content

Her kategori için ayrı ana sayfa nasıl yapılır?


Oktay
 Share

Recommended Posts

Arkadaşlar merhaba, yapacağım sitede kategoriler için farklı ana sayfalar oluşturmak istiyorum. Yani, mesela bilgisayar, telefon, ev elektroniği gibi kategoriler olsun. Bunlar yaptığımız hali hazırdaki sitede kategoriler menüsünde gözüküyor, ama bilgisayar kategorisine tıklandığında yalnızca bilgisayarlarla ilgili slaytların ve banner ların olduğu yeni bir ana sayfa açılsın istiyorum. Tabii ki oradaki sepet, siparişler, tedarik süreci ortak havuzdan takip edilecek.

Teşekkürler.

 

 

Örnek siteler ;

http://www.ereyon.com.tr/

http://www.birnumaram.com/

http://www.hepsiburada.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burada yanlış anlaşılma var sanıyorum, kategoriye göre ana sayfa olmaz, kategoriye tıklandığında kategori açılır, siz bu kategori sayfasını istediğiniz şekilde düzenlemeler yapabilirsiniz...banner, slayt, yazılar ekleyebilrisiniz...

 

örnek verdiğiniz sistelerde aynen bu şekilde çalışır...

 

örnek olarak tüketici elektroniği kategorisine tıkladığınızda www.siteadi.com/katalog/tuketici-elektronigi.aspx olarak açılır...

ve bu sayfa açıldığında kategori bloğunda sedece bu kategoriye ait alt kategoriler gelir...

 

sizde böyle birşey istiyorsunuz herhalde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şahin bey cevap için teşekkür ederim. Öncelikle sorunumu biraz açayım. Aslında istediğim tam olarak şu; siteye ilk girdiğimizde vitrinimiz yani ana sayfamız açılıyor. Burada tüm sitedeki ürünlerle alakalı slaytlar, banner lar, ve karışık öne çıkan ürünler gözüküyor, buraya kadar her şey normal ben mesela beyaz eşya categorisine tıkladığımda, yalnızca çamaşı makinesi, bulaşık makinesi, fırın, ocak gibi yalnızca beyaz eşyaların olduğu slaytların, banner ların ve beyaz eşya da öne çıkan ürünlerin olduğu bir sayfanın açılmasını istiyorum. Yani müşterinin bakmak istediği kategori ile ilgili şeylerin olmasını istiyorum. Yabancı forumda da açtım bu konuyu, nemo1 diye bir arkadaş var o bana bazı categoriye göre slayt ve banner düzenleyebileceğim modüller olduğunu söyledi. Ama ben kaç haftadır bayağı bir modül araştırdım böyle bir şey bulamadım. Ne slide ne de banner modulu var böyle.


Şimdi kategori oluşturma safhasında kalakaldım. İstediğim şeyin nasıl yapılacağını bilmediğim için kategoride oluşturamıyorum. 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Bazı slide larda tüm kategorilerde görün diye özellik var ama o yine aynı slide ları gösteriyor, yani kategoriye göre düzenleme yapamıyorsunuz. Aynı şekilde böyle bir banner da bulamadım. 

 

Geçen hafta neredeyse tüm hafta boyunca multistore u denedim. Mağazalarda sürekli 404 hatası verip duruyor. Düzeltemedim. Ayrıca prestashop dökümanlarında sepet ve bir kaç şeyin satış esnasında paylaşılmadığından bahsediyor. O yüzden o da öylece kaldı. İşimi görmeyecek sanırım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oktay bey bu bulduğunuz tüm kategorilerde görün slayt modülünü ismini kategori isimleri vererek çoğaltıp tabii tpl dosyaları içide dahil daha sonra posizyon bölümlerinde görünmesini istediğiniz kategori harici bölümleri yazarak bu bölümleri modüle kapatabilirsiniz. Böylece her kategoride başka slayt çalışmış olur. Bunun sanırım enbüyük dezavantajı siteye çok yükbindirmesi sayfaların geç açılması olabilir tahminimce :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Askın bey teşekkür ederim cevap için.

Evet bende fazla yük bindireceğini düşünüyorum. Anlamadığım hiç kimse mi istememiş böyle bir şimdiye kadar hiç bir slay modülünde veya banner modülünde yok böyle bir özellik. Bulamadım. Çok şey mi istiyorum? Her kategoride o kategoriye ait reklamlar olsun bu ne kadar doğal bir şey. Bilen de yok. İngilizce forumda da kimse ilgilenmedi. Nemo1 yalnızca bazı modüllerde var dedi çekildi. Bir kaç örnek ver dedim bir daha sesi çıkmadı. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oktay bey buna benzer şekilde bi sorunumuz vardı sizinki kadar derinlemesine değildi sadece kategoriye göre slayt görünmesini istiyoduk bunu ramazan beyin teması ile çözmüştük sorununuz sistemselden öte tema ve modül uyumu ile çözülcek gibi duruyor bunun için modül aramak yerine temalara bakmanızı tavsiye ederim. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Cookies ensure the smooth running of our services. Using these, you accept the use of cookies. Learn More