Jump to content

Geen subcategorieën weergeven op categorieën overzicht


Recommended Posts

Hoi hoi

 

Ik heb even een screenshot gemaakt van mijn website (ben hem nog aan het bewerken dus ben hem stap voor stap aan het aanpassen)

En nu zie ik dit:
 

402voorbeeld.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Nummer 1 en nummer 2 zijn prima. Het geeft de klant een goed overzicht van de subcategorieën.
Nu wil ik alleen dat je nummer 3 niet meer ziet. Ik wil daar gewoon een overzicht van producten uit de, in dit geval, sieraden, tassen en uiterlijk categorie.
Ik wil dat ze dit alleen kunnen filteren door op 1 of 2 te klikken.
Want anders heb je straks een hele lijst 3 en daaronder pas alle producten.

 

 

Groetjes en alvast bedankt!

Edited by DePlaza (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Ik weet het niet zeker. Als ik het zou willen verwijderen zou ik trial-and-error doen met het volgende bestand (maar dus wel eerst een backup maken!):

 

download dus het volgende bestand zodat je een backup daar van hebt: /themes/default/category.tpl  

Vervolgens --> het deel van "subcategories" comment out/verwijderen (regel 71 t/m 94 in 1.5.6) en opslaan.

Link to comment
Share on other sites

Worden die subcategorieën ook niet meer weergegeven in het categorieën blok bij "1"  (indien de diepte correct is ingesteld) en evt. in het horizontaal topmenu (indien de categorieën daar zijn ingesteld om weer te geven)? 

 

Het is voor het navigeren wel logischer als die subcategorieën er wel blijven staan. Desnoods zonder afbeelding en/of kleiner.

Link to comment
Share on other sites

Worden die subcategorieën ook niet meer weergegeven in het categorieën blok bij "1"  (indien de diepte correct is ingesteld) en evt. in het horizontaal topmenu (indien de categorieën daar zijn ingesteld om weer te geven)? 

 

Het is voor het navigeren wel logischer als die subcategorieën er wel blijven staan. Desnoods zonder afbeelding en/of kleiner.

Dat uiteraard wel, maar met het bewerken van de category.tpl template alleen niet op de categorie weergave pagina.

 

Je zou de template zo kunnen bewerken dat bijvoorbeeld eerst de producten weergegeven en daarna de subcategorieen zonder categorie afbeelding.

Edited by scorpionsworld (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties.

Het is inmiddels opgelost.

Vraag me niet hoe want ik heb de maker van de tamplate gecontacteerd en die had binnen 5 minuten die subcategorien van nummer 3 eruit en 1 en 2 zijn blijven staan.

Ik heb nu een mooi overzicht dus ik ben blij! :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...