Jump to content

Installeren nieuwe template


Recommended Posts

ik gebruik enkele maanden een standaard template met prestashop 1.5.6.2, na de nodige "problemen" werkt de shop  nu zonder problemen. Ik wilde eerst de kat uit de boom kijken om te zien of prestashop wat voor mij is. Ik heb in het verleden al diverse OS commerce shops gehad maar die werden onderhouden door een bedrijf, dus elke aanpassing of vinkje dat aan moest resulteerde in een factuur.

 

Dus bewust gekozen voor een "low budget" oplossing met prestashop, de shop doet nu wat ik wil maar nu stap 2! Ik wil een een andere template gaan gebruiken omdat de standaard template niet echt past bij mijn producten. Ik ben dus op zoek naar een template waar ik waarschijnlijk voor moet betalen, op zich geen probleem maar ben eigenlijk een beetje gewaarschuwd toen ik de huidige shop ging bouwen. Ik had diverse experts nodig om wat zaken voor elkaar te krijgen.

 

Kan ik zonder al teveel problemen zo een nieuwe template installeren of kom ik eerst weer in een hoop aanpassing ellende terecht?? Wat zijn de ervaringen van andere als je een nieuwe template gaat installeren. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...