Gretegron Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Har försökt ändra bakgrundsfärg och textfärg i prestashop 1.6 . Har gått in i filen: global.html - theme - "mitt tema" - global.css - css: body { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 13px; line-height: 1.42857; color: #000000; background-color: #836312; } Har ändrat det fetmarkerade, är detta fel plats att ändra på? Någon som har nåt tips? Ser att filerna har blivit ändrade när jag går in i ftp filerna hos vårt webbhotell men inget resultat i min webbutik. Tacksam för svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 Högerklicka i webbläsaren på den text du vill ändra och välj Granska element. Då kan du se vilka css-regler som påverkar objektet, vilken css-fil de finns i och var i filen de finns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gretegron Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Tack så mycket för svar nu fick jag till det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Toppen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts