Jump to content

Sisow Ideal t.b.v. versie 1.6


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Bedankt Willem,

 

Ik heb hem even getest onder 1.5.6.2 maar als ik de order cancel in het ideal betaal scherm van de bank wordt de order wel in prestashop wordt aangemaakt.

 

Zijn er al gebruikers die deze module in 1.6 hebben gebruikt en wat is daarin ervaring bij het cancelen van de betaling.

 

BvD

 

Kuipje

Edited by kuipje (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Van Sisow ontving ik gistermiddag de nieuwe modules t.b.v. versie 1.6

 

De Ideal versie werkt nu bij mij. 

 

Ik wil jullie de bestanden niet onthouden dus post ik ze bij deze met dank aan Sisowattachicon.gifprestashop16.zip

 

Beste Willem,

 

Dank voor de module.

 

Ik probeer deze onder 1.6 te installeren, maar na een succesvolle upload zie ik deze niet in de lijst van modules verschijnen.

Hoe zou de module moeten heten?

 

Hetzelfde probleem heb ik met de prestashop32.zip module die ik van de SIsow website kan downloaden.

 

Enig idee wat ik fout doe?

 

Met vriendelijke groeten,

 

Lucas

Link to comment
Share on other sites

Ik kwam er achter hoe het moet:

 

Eerst de zipfile uitpakken. dan zie je een pdf met de gebruiksaanwijzing.

 

De inhoud van de map modules (uit de zip file) moet je uploaden naar de map modules van prestashop.

 

Daarna worden deze sisow modules allemaal gevonden in jouw lijst van beschikbare modules en kun je ze configureren.

 

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Beste ...

 

Ik benbezig Prestashop 1.6 te testen en heb de sisow geinstalleerd maar krijg hetzelfde.

Als je de betaling canceled in het ideal scherm, wordt de order wel geboekt in Prestashop maar de betaling is gecanceld.

Is er iemand die dit al werkend heeft ?

 

Grtz.

Link to comment
Share on other sites

ik heb die nieuwe versie ook van Sisow gehad. werkt prima tot gisteren. Mijn dochter in paniek net een webshop begonnen en de eerste klant kon niet afrekenen. Er was niks geupdated of veranderd maar het sisow module (ideal) werkte niet meer. JE kan hem herstellen. Na dat gedaan te hebben doet hij het weer. Beetje vaag maar heb het idee dat het nog niet helemaal goed is. Ga het nog terugkoppelen met de jongens van Sisow. Wellicht kunnen ze er nog wat mee.

Marcel

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...