Jump to content

[LØST] Opgradere fra V1.5.4.1 til V1.5.6.2


Guest

Recommended Posts

Jeg påtænker at opgradere fra V1.5.4.1 til V1.5.6.2, primært  fordi der er et par bugs i 1.5.4.1., som jeg hidtil har levet med.

 

Jeg havde først tænkt på en manuel opgradering, men så så, at under 1-click upgrader var anført version 1.5.6.2 som den version den ville opgradere til.

 

Fint.... Nej for den version af 1-click upgrader jeg har er version 1.1.1. men den har rødt kryds selvom den skriver at modulet er up to date.

 

Jeg har læst her, at jeg skal have fat i version 1.2 af 1-click upgrader. Fint igen.... Nej for når jeg går på Prestashop addons, kan jeg kun hente den der opgraderer til version 1.6.0.5. Og det vil jeg altså ikke.

 

Jeg har så søgt på nettet efter 1-click upgrader V1.2., men kan ikke finde den.

 

Kan det virkelig være rigtigt, at man kun kan vælge mellem ikke at autoupgrade (fordi versionen ikke er ny nok) eller upgrade til nyeste version?

 

Er der nogen der ved, hvor man kan få fat i V1.2 af 1-click upgrader?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Tak for det. Men den viser fortsat rødt kryds, og så vil den opgradere til version 1.6.0.5. Det er jeg ikke interesseret i.

 

"The 1-click upgrade module is up-to-date (your current version is v1.2.7)", men stadig rødt kryds.

Link to comment
Share on other sites

Ja, men det skal du ikke lade dig narre af:-) Du kan godt gennemføre den alligevel med modulet. Upload installationsfilerne til /admin/autoupgrade/import og vælg så din zip-fil. Så brokker den sig ikke længere over modulet - husk også at det er en minor release

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg kommet lidt videre...

Den med *local archive kunne jeg ikke få til at fungere.

Jeg får "No archive found in your admin/autoupgrade/download directory" selvom jeg har uploadet zipfilen i det directory.

Jeg har også prøvet at uploade den til admin/autoupgrade/import.

 

Så har jeg prøvet med Local directory, og indtastet følgende:

The directory /admin/autoupgrade/latest/prestashop/ will be used for upgrading to version (1.5.6.2 for instance) *
 

* This option will skip both download and unzip steps and will use admin/autoupgrde/download/prestashop/ as source.

 

Det ser ud til at virke. Jeg kan få lov til at sætte opgraderingen i gang. Så ender den med

Now updating files.....

action "N/A" not found. (Det må komme herfra:)

Latest official version for channel directory N/A

 

Og så sker der ikke mere.

Rollback virker heldigvis.

 

Nogen bud på, hvordan jeg kan komme videre?

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg kører online på et subdomæne og kopi af databasen.

 

Men problemet er løst. Jeg opgraderede til nyeste version af 1-click, og under "More options" valgte jeg Minor Release under Channel. 

Det opgraderer til 1.5.6.2, som jeg gerne vil have det.

 

Nu går jeg i gang med den store test.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...