Jump to content

Hoofdpagina aanpassen, deze ziet er vreemd uit :(


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb eerst een test shop aangemaakt en geïnstalleerd op www.gaytic.nl/shop/

Deze ziet er goed uit, mooi en het werkt prima.

 

Nu heb ik onze webshop geüpdatet en wat valt me op, de hoofdpagina is niet het zelfde en het ziet er gewoon niet uit. Ook de footer is heel slecht weergegeven. Kijk maar op www.gaysandgadgets.com

 

Waarom zijn deze nu niet het zelfde? En hoe kan ik onze hoofdpagina en footer kunnen aanpassen? Want ik wil hem zoals op www.gaytic.nl/shop/

 

Alvast Bedankt,

Hans

Link to comment
Share on other sites

Hans,

in welke browser kijk je ?

in chrome ziet www.gaysandgadgets.com er juist wel goed uit , er zijn wel een paar kleine dingetjes die je middels css weer goed kan zetten ,,

 

terwijl de andere www.gaytic.nl/shop/ juist geheel niet uitziet 

 

edit : in ie 9 zijn beide niet uitgelijnd

het beste kan je met het css eea weer op zn plek zetten

Edited by maconl (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Nou ja, ik had gekeken met Safari en vind het er daar wel goed uitzien, www.gaytic.nl/shop/. Wat vreemd dat het er dan niet uit ziet met die andere browsers. Maar goed, het gaat er mij om dat ik nu in de directe INDEX pagina de producten zie (op www.gaysandgadgets.com) maar dat ik die niet zie op www.gaytic.nl/shop.

 

Dus dat wil ik weg hebben, tenminste dat denk ik, want dat vind ik bij gaytic wel mooi, dat die er nog niet staan.

 

Daarnaast zie je helemaal onderaan, de FOOTER, die ziet er niet uit... Teksten ontbreken, het staat niet zoals bij de andere shop. Dat is toch vreemd en gek?! Waarom gaat dat dan niet goed?

 

Oh ja... even aanpassen in css :)  Hoe doe je dat?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mischien ben ik echt een leek maar ik kom er niet aan uit.

 

Mijn Homepage is ook niet echt mooi in lijn met wat ik gewend was voor de update naar 1.6

 

Is er iemand die in kleine stappen uit kan leggen hoe dit aan te passen?

 

Ik kan bv al niet eens mijn CSS vinden.

 

Hoor het graag

 

Link to comment
Share on other sites

Ik kan alleen maar zeggen dat je de gehele shop weer terug zou moeten zetten, als je dit zelf niet kan, vraag je provider (waar je je website host). En als je dat hebt gedaan moet je in je oude back office alle modulen uit zetten!!  (even noteren welke je aan had)

 

Dan ga je 1.6 uploaden en daarna ga je rustig weer alle modulen, die standaard zijn, weer aan zetten. 

Zo is het mij ook gelukt! Had begrepen op de engelse forum dat de fouten het meest voorkomen omdat er modulen in komen die de nieuwe shop niet aankunnen. Ben er zelf een week mee bezig geweest en bij ons is de resultaat nu prima!

 

Succes!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...