Cunn Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 Hej Jestem początkujący. Próbowałem modyfikować stronę (rozciąganie banneru). W efekcie nie udało się, a zdjęcia/kolumny, które zaznaczyłem w dołączonym pliku (1 i 2) zniknęły. Jak je przywrócić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vekia Posted March 24, 2014 Share Posted March 24, 2014 wszystko zależy w jaki sposób to modyfikowałeś, możesz to po krótce opisać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eurotorebka-pl Posted March 25, 2014 Share Posted March 25, 2014 Hej Jestem początkujący. Próbowałem modyfikować stronę (rozciąganie banneru). W efekcie nie udało się, a zdjęcia/kolumny, które zaznaczyłem w dołączonym pliku (1 i 2) zniknęły. Jak je przywrócić? Witam, ja powstawiałem swoje zdjęcia i swoje linki w module Theme poprzez wyrzucenie tych zdjęć i tych linków, lae podmieniły mi się tylko 2 zdjęcia i 2 linki a pozostałe nie o co chodzi ? Mój sklep to eurotorebki.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yabber Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Wszystkie obrazki tematu "default-bootstrap" można zmodyfikować poprzez moduł "Theme configurator". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mollik Posted March 27, 2014 Share Posted March 27, 2014 jak można zmienić kolory pasków i stopki w prestashop 1.6 w default theme? próbowałam przez podmianę obrazków znalezionych w folderze themes/default-bootstrap/img ale w ten sposób mogę zmienić tylko górny pasek stopki, reszta bez zmian Link to comment Share on other sites More sharing options...