Jump to content

Help webwinkel error 500 Internal Server Error


Recommended Posts

Help Help Help

bij het aanpassen van de Meta tags in de index.php had ik teveel tekens .

Er kwam boven in kwam in het rood een error melding dat de 250 tekens overschreden waren

ik heb de tekens verminderd tot nihil en nog bleef de error melding, het leek op vastlopen.

na het verwijderen van de regels in discription en keywords viel de hele site uit.

ik kan nu nergens meer in.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Heb je een back-up van je site? Je zou deze terug kunnen zetten om het probleem op te kunnen lossen.

geachte Wimfi,

 

ik had alleen een te oude backup

ik had wel een FTP backup

wij hebben de htacces terug gezet via ftp en de site was weer bereikbaar , maar iedere keer als we onder Seo & Urls de index.php meta tags willen aanpassen krijgen we weer error 500

onze systeem beheerder denkt aan een bug in het programma???

Link to comment
Share on other sites

Welke versie gebruik je van ps? Ik heb net getest met 1.6.0.5 en ondervindt geen problemen.
Maak elke dag een backup als je host het niet doet, misschien handig om een clone van je site te maken en deze als test te gebruiken. Je kan dan eerst op je test site wijzigingen aanbrengen voor je ze doorvoerd op je site die live staat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Welke versie gebruik je van ps? Ik heb net getest met 1.6.0.5 en ondervindt geen problemen.

Maak elke dag een backup als je host het niet doet, misschien handig om een clone van je site te maken en deze als test te gebruiken. Je kan dan eerst op je test site wijzigingen aanbrengen voor je ze doorvoerd op je site die live staat.

wij gebruiken de oude versie van 4 jaar geleden onze systeem beheerder durft de nieuwer niet the installeren

Link to comment
Share on other sites

wij gebruiken de oude versie van 4 jaar geleden onze systeem beheerder durft de nieuwer niet the installeren

 

 

wat wij met Clonen van de site mee gemaakt hebben, op de clone en de active site werden dezelfde veranderingen doorgevoerd

wij hebben een eigen server

we zouden dan bv de nieuwe software op de server moeten installeren en dan de inhoud van de oude site hier in kopieren

maar onze systeem beheerder is hier ook bang voor dat er een link van de oude naar de nieuwe software komt?????

met vriendelijke groet

Leo Hermans

Link to comment
Share on other sites

OK, ik heb daar geen problemen mee en clone websites altijd naar een subdomein. Ik werk dan met instaltron en heb daar goede ervaringen mee. Maar als ik jullie was zou ik toch een keer updaten je maakt het draaien op verouderde software het hackers ook makkelijker. Als je een systeembeheerder hebt moet dat toch geen probleem zijn. Je kan meerdere sites op een server hebben draaien zonder problemen. Ook het backuppen van je site zou je dagelijks moeten doen dan het liefst naar een externe server/locatie.

 

Gr. Wim

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...