Jump to content

[SZABLON] ControlTheme - wielofunkcyjny, responsywny szablon dla PrestaShop


Recommended Posts

Jeśli poszukujecie dobrze wyglądającego, elastycznego i taniego szablonu dla swojego sklepu internetowego to warto spojrzeć na wydany przeze mnie ControlTheme.

 

Dostępna polska wersja językowa i darmowa pomoc techniczna - po Polsku

 

Szablon i demo dostępne na ThemeForest, tutaj

 


key_features.png

responsive.png

 

theme_options.png


design_features.png

 

Śledź PrestaHome na Facebook:

envato-fb.png

 

I Twiiterze:

envato-twitter.png

Edited by Krystian Podemski (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam.

Mam dwa pytania:

1. Czy szablon można kupić w PLN ?

2. Czy pomaga Pan w drobnej edycji kolorków? Nie jestem laikiem w obsłudze stron internetowych i sklepów ale nie wiem czy sobie poradzę. Z prestą nigdy nie miałem do czynienia.

Pozdrawiam

Tomasz Misiak

Link to comment
Share on other sites

1. Można wpłacić pieniądze na PayPal lub konto Skrill (dawne Moneybookers), nie ma możliwości kupna szablonu w innym miejscu.

2. Na pewno Pan sobie poradzi, panel jest bardzo, bardzo prosty, a gdyby pojawiły się jakieś problemy to jestem do dyspozycji.

 

Również pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

W jakimś stopniu tak, to wszystko detale, które trzeba nieco bardziej opisać, co dokładnie edytować by Pan chciał. Można wyłączyć lewą kolumnę, zmienić kolory, wyłączyć niektóre komponenty itd.

 

Żeby zapłacić przez PayPal lub Skrill nie trzeba mieć konta, Skrill z tego co kojarzę udostępnia przelewy24, a PayPal możliwość płatności kartą kredytową/debetową z opcją płatności w internecie :)

Link to comment
Share on other sites

Ooo to tego jeszcze nie wiedziałem. Mam konto w alior syncu w PLN'ach dlatego mnie zastanawiało jak mogę kupić ale jeśli skrill realizuje transakcje przez przelewy24 to nie będzie problemu.